Verhuizing en upgrade serverpark gereed

:^ :} :} :}

Niets aan toe te voegen!
:^

smiley-computer2.gif


*O* *O* *O*
 
Alles ziet er hier nog hetzelfde uit -O-

Wat is er nou veranderd dan :?









:P

Goed werk heren!
 
Laatst bewerkt:
Het heeft even geduurd maar het resultaat mag er zijn. Na 12 uur werk zijn alle servers verhuist en allemaal zonder problemen operationeel. De nieuwe databaseserver is nu actief. *O*

Een uitgebreid verslag volgt nog, we zijn nu nog bezig met de afrondingen (documenteren, opruimen etc.) Daarna naar huis en wat slaap inhalen. ;)


Pierre en Duderuud
:}
 
naar bed gegaan zonder mf :N ;(
slecht geslapen
iedere keer wakker geworden en gekeken of mf het weer deed, maar ter vergeefs '(
nachtmerries gekregen -O-

wat een nacht zeg :/

maar toen
maar toen ik eindelijk weer wakker werd na die vreselijke nacht



was alles weer zoals het moest zijn!!
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*



goed gedaan daar ;) *O*

ow en het is vrijdag :+
:W :W :W :W :W :W




(ik denken donateurtje worden)
 
Laatst bewerkt:
Pff...dat waren me het dagje en nachtje wel zeg! Gisteren om 07:45 opgestaan en nu nog steeds wakker, daar wordt je wappie van! :)

Er moeten nu nog wat optimalisatie gedaan worden dus het zou allemaal nog wat sneller moeten gaan. Maar over snelheid hoeven we nu al niet te klagen gelukkig.

Zo, nu douchen...slapen gaat niet want ik heb alweer dingen gepland, grr :(
 
Pff...dat waren me het dagje en nachtje wel zeg! Gisteren om 07:45 opgestaan en nu nog steeds wakker, daar wordt je wappie van! :)

Er moeten nu nog wat optimalisatie gedaan worden dus het zou allemaal nog wat sneller moeten gaan. Maar over snelheid hoeven we nu al niet te klagen gelukkig.

Zo, nu douchen...slapen gaat niet want ik heb alweer dingen gepland, grr :(
ergens doe je iets fout :P
 
[me="Pierre"]is ook veilig thuis aangekomen.[/me] het temperatuursverchil tussen buiten en in de colo is trouwens niet grappig. het zelfde trouwens met voor en achter de servers ;)
 
[me="Pierre"]is ook veilig thuis aangekomen.[/me] het temperatuursverchil tussen buiten en in de colo is trouwens niet grappig. het zelfde trouwens met voor en achter de servers ;)

Jullie hebben toch wel, zoals het hoort, warme en koude straten?

Dan is het achter de servers inderdaad niet te harden, want daar wordt de warme lucht omhooggezogen ;)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan