Verhuren circuitmotor is dit een optie...........

Status
Niet open voor verdere reacties.

Supercupper R1

geblokkeerd account
1 jan 2005
2.157
0
Aalsmeer
Ik zit er over na tedenken om volgend seizoen mijn motoren te gaan verhuren voor circuitdagen maar nu ben ik benieuwd of daar ook behoefte aan is.
Qua prijzen en borg en als er schade word gereden moet ik nog ff over nadenken en ik weet dat de CRT ook zoiets heeft.

Wie heeft hier ervaring mee.

Ohja en de motoren die ingezet gaan worden zijn;
R6 2005
R1 2005 full options
R1 2005 standaard.
 
Ik zit er over na tedenken om volgend seizoen mijn motoren te gaan verhuren voor circuitdagen maar nu ben ik benieuwd of daar ook behoefte aan is.
Qua prijzen en borg en als er schade word gereden moet ik nog ff over nadenken en ik weet dat de CRT ook zoiets heeft.

Wie heeft hier ervaring mee.

Ohja en de motoren die ingezet gaan worden zijn;
R6 2005
R1 2005 full options
R1 2005 standaard.
Ik geloof dat Amstel bikes ook verhuurt, die hebben een paar oranje racers (o.a SRAD 600 en ZX-6R) en die zie ik wel eens rondrijden op de circuits o.a in de ZAC (of daar doen ze zelf aan mee :? )
Dus er zal wel een bescheiden markt voor zijn, denk alleen dat het niet te duur moet zijn... en dat je hele goede (waterdichte !) afspraken moet maken m.b.t. schade rijden.
Anders bel je hun eens en doe je jezelf voor als ge-interesseerde O-) (als je het als potentiele concurent vraagt zullen ze niet zo veel loslaten :? ), heb je een beetje een idee van de kosten en opzet.
Normaal is circuitrijden ook eigen risico maar ik zou ook nog eens goed informeren naar je aansprakelijkheid/verzekering, wat als iemand zich aardig in de kreukels rijd en de schuld op (de techniek) van de door jou verhuurde fiets schuift ?
Mensen zijn vaak heel eerlijk, totdat het om (veel) geld gaat :(

Als ik zie dat je een aantal dure fietsen hebt staan kan ik me voorstellen dat je ze ook eens wat wil laten verdienen i.p.v. dat ze je alleen maar geld kosten :9 :+
Succes !
 
Laatst bewerkt:
Ik zit er over na tedenken om volgend seizoen mijn motoren te gaan verhuren voor circuitdagen maar nu ben ik benieuwd of daar ook behoefte aan is.
Qua prijzen en borg en als er schade word gereden moet ik nog ff over nadenken en ik weet dat de CRT ook zoiets heeft.

Wie heeft hier ervaring mee.

Ohja en de motoren die ingezet gaan worden zijn;
R6 2005
R1 2005 full options
R1 2005 standaard.
ja moet je doen ik was laatst bij je in de pitbox met richard (zandvoort) en die r1 met die dikke 180pk die huur ik dan wel :9~ :9~ :9~ :9~ :Y :] :] een te gekke fiets man :} :} is verkopen geen optie???? :P :P :P
 
ja moet je doen ik was laatst bij je in de pitbox met richard (zandvoort) en die r1 met die dikke 180pk die huur ik dan wel :9~ :9~ :9~ :9~ :Y :] :] een te gekke fiets man :} :} is verkopen geen optie???? :P :P :P
kijk winter nu begin je duidelijkheid te geven over wat er na je soefsoekie gaat komen :P ;)
 
jij rijdt dit jaar niet echt veel , maar hou je er helemaal mee op ?
dit jaar heb ik idd niet veel gereden qua races,wel circuitrijden want alle data s kwamen een beetje verkeerd uit,verhuizing,theaters,musicals enz.
maar ik stop er niet mee,volgend jaar volle bak met de R1
 
dit jaar heb ik idd niet veel gereden qua races,wel circuitrijden want alle data s kwamen een beetje verkeerd uit,verhuizing,theaters,musicals enz.
maar ik stop er niet mee,volgend jaar volle bak met de R1
Jij werkt toch bij Yamaha Europa :?

Of heb ik een ander voor mij :?
 
ik leen ze altijd uit maar tot op heden is hij er geen 1 keer schadevrij afgekomen, maar misschien ben ik ook wel voor het ongeluk geboren, 1 tip zet alles waterdicht op papier, voor sommige mensen is dat nodig
 
kijk winter nu begin je duidelijkheid te geven over wat er na je soefsoekie gaat komen :P ;)
ha ha ha ha jij kijkt ook overal he, het liefst wel 1000cc is ook wat beter voor mij met mijn gewicht }) }) maar met een 1000 ben ik niet bezig :W :W
 
Ik zit er over na tedenken om volgend seizoen mijn motoren te gaan verhuren voor circuitdagen maar nu ben ik benieuwd of daar ook behoefte aan is.
Qua prijzen en borg en als er schade word gereden moet ik nog ff over nadenken en ik weet dat de CRT ook zoiets heeft.

Wie heeft hier ervaring mee.

Ohja en de motoren die ingezet gaan worden zijn;
R6 2005
R1 2005 full options
R1 2005 standaard.

Ik hou me aanbevolen als je het gaat doen :)
 
euh nee, moet nog ff die foto's bij onze M-F fotograaf bestellen :X
Waar had jij die besteld dan? Edit, laat maar, zie het al, bij Ad Kievit..

Maar goed, hen3 we vervuilen je topic :) sorry
 
euh nee, moet nog ff die foto's bij onze M-F fotograaf bestellen :X
Waar had jij die besteld dan? Edit, laat maar, zie het al, bij Ad Kievit..

Maar goed, hen3 we vervuilen je topic :) sorry
He Aad..

Hoest nu met je,met mij alles oke.
Maar ff iets anders als jij een xtje op de R1 wil rijden op t circuit dan moeten wij maar ff wat afspreken,voor een oud collega doe ik nog wel wat speciaal gewoon lekker rijden voor niets noppie nada.....
 
He Aad..

Hoest nu met je,met mij alles oke.
Maar ff iets anders als jij een xtje op de R1 wil rijden op t circuit dan moeten wij maar ff wat afspreken,voor een oud collega doe ik nog wel wat speciaal gewoon lekker rijden voor niets noppie nada.....

Lijkt me lachen, zullen we dit ff over de mail doen? :) sprak gisteren nog een andere oud collega.. (eentje die in Januari zand gaat happen)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan