Verhuur motoren met zijspan

3of4

Rookie
27 okt 2003
23
0
Vianen
Hallo allemaal,
a.s. zondag 2 november is mijn opa jarig. Hij gaat dan heel groots zijn verjaardag vieren. Hij wordt dan 87 jaar. Nu wilden we eens wat anders doen dan een model autootje kado geven.

Opa is helemaal gek van alles wat rijdt en wat een motor heeft. Mijn vriend heeft een motor en we zijn al heel vaak langs geweest. Vindt ie prachtig! En elke keer als hij op een verjaardag komt maar aan hem vragen of de motor het nog doet. Hij heeft zelfs speciaal voor mijn vriendje een dek opgezocht zodat de motor altijd droog staat.

Nu wilde we hem eens verassen en hem een ritje op een motor kado doen. Nu is opa erg oud en achter op de virago van mijn vriend is best wel moeilijk zitten. Om maar niet te spreken over het feit dat het best wel koud kan zijn om deze tijd van het jaar. Dus nu waren we op zoek naar een motor met zijspan. Het liefst eentje die dicht kan. Weet iemand waar je zoiets zou kunnen huren? Ik heb internet al afgezocht maar echt niets kunnen vinden. De meeste verhuurzaken die ik kon vinden zijn of dicht in deze periode of hebben geen motor met zijspan.

Dus als iemand mij zou kunnen helpen?!? Please, please, pretty please?
Elke tip is welkom, vooral als het ook nog in de provincie utrecht (of grensgebied) te vinden is.......
 
Als je wil kan ik je Opa wel rijden,
heb toevallig niets te doen op 2-11.
Het is een grote dichte Bak.
Ziehier!!!
full
 
Hoi 3of4 heb je nog Belangstelling??
Ik moet het wel weten anders plan ik wat anders!
full


Heb je mijn E-mail niet ontvangen??
 
Hallo Bachus!
Wat gaaf dat je dat wil doen. Alleen woont mijn opa in driebergen. Is dat dan niet een beetje ver rijden? Vooral als opa om 11 uur op de lokatie moet zijn.

Maar ik vind het sowieso heel gaaf dat je het aanbied!!! :} :} :}
 
Oh ja.. ik ga nu (21.55 op dinsdag!!) gelijk mijn mail checken...

En ik draag Bachus gelijk voor voor de gouden Televisierring!!
 
Hallo daar was ik weer! Ik heb eens twee dagen geen toegang tot het internet en gelijk denkt iedereen dat ik het forum al verlaten heb! Nou mooi niet hoor! Jullie zijn nog lang niet van mij af hoor! *D

Maar euh, om even antwoord te geven op jullie vraag: Mijn ouders hebben toch een betaalbare T-ford gevonden. Dat is de eerste auto waar mijn opa ooit in heeft gezeten want deze was van zijn vader. Dus geen zijspan helaas ;( ;( ;( ;(

Maar ik wil iedereen wel even bedanken voor alle voorstellen, tips en suggesties..
Hart in aktie is er inderdaad niets bij O-) O-)

Thankzzzz!!!!!!!!!!!!!!
 
Dit was ook nog een Optie geweest O-)
(Afbeelding)
Dat zou die man nooit overleven, met je gat op 'n zak asfalt en je rug tegen de stalen rand zou jij je na zo'n ritje nog ouder voelen dat 87.

Maar ik zou er natuurlijk altijd een of andere bij het grof vuil weggesleepte leunstoel in kunnen meubelen en dat wordt zo'n rit al een stuk comfortabeler.
 
Terug
Bovenaan Onderaan