Verhuurmotoren - suggesties?

Welke superbike moeten we verhuren???

  • Ducati 999

    Stemmen: 7 9,0%
  • Benelli Tornado

    Stemmen: 11 14,1%
  • Suzuki GSX-R 1000

    Stemmen: 10 12,8%
  • Honda CBR 1000 RR

    Stemmen: 8 10,3%
  • Kawasaki ZX-10R

    Stemmen: 7 9,0%
  • Yamaha R1

    Stemmen: 9 11,5%
  • MV Agusta F4 1000

    Stemmen: 20 25,6%
  • BMW K1200S

    Stemmen: 6 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    78
afkeur? Hoe kan dat nou??? Nog niet een heel klein beemertje in de verzameling? Er moet toch ook wel wat opvoedkundigs worden meegegeven aan de 'jongens en meisjes'. Als er dan al een tourbuffeltje moet komen, ga je veel vrienden maken met een Duitsche vriend....vooral publiek van 30-40, die eens lekker willen touren...
 
afkeur? Hoe kan dat nou??? Nog niet een heel klein beemertje in de verzameling? Er moet toch ook wel wat opvoedkundigs worden meegegeven aan de 'jongens en meisjes'. Als er dan al een tourbuffeltje moet komen, ga je veel vrienden maken met een Duitsche vriend....vooral publiek van 30-40, die eens lekker willen touren...

Wat opvoedkundigs? BMW maakt fantastische auto's, maar motoren maken, dat kunnen ze beter aan een ander overlaten. We hebben 5 BMW's in de verhuur gehad, en allemaal ellende. En als er iemand is die heeeeeel veel meemaakt, dan ben ik het wel, helaas: Weigerende startmotoren, losgeschoten kleppen, afgebroken nokkenasbouten, scheefgesleten voorbanden, electronische problemen etc... en natuurlijk die onhebbelijke richtingaanwijzers, ongevoelige remmen, para- / tele- / multileverworsten en boxers die opzij trekken als je gasgeeft... daar kan ik echt niet aan wennen! Zelfs van Ducati, Harley Davidson en MV Agusta heb ik een hogere pet op.

Zo, ik heb gezegd...
 
Hey, dat is leuk! Volgende keer 1.45! Of ben je dr weer bij op Zandvoort?

Hahahaha jij maakt het helemaal mooi, 1.45. Maar ja je moet natuurlijk wel een doel hebben. Nee ik ben er niet in Zandvoort. Is het daar ook leuk rijden dan? Maar het is super rijden met jullie dus voor mij wel voor herhaling vatbaar. :W
 
Welke voorwaarden tellen nog meer mee bij het huren van een motor? Prijs? Eigen risico? Vrije kilometers? Openingstijden? Uiterlijke en technische staat van de motor? Mogelijkheid tot huren van kleding en accessoires? Bovag lidmaatschap?

Wat telt het zwaarst?

eigenrisico
het eigen risico afkopen!!
huurprijs
Vrije kilometers
Openingstijden
Uiterlijke en technische staat van de motor.
Mogelijkheid tot huren van kleding en accessoires
Bovag lidmaatschap
 
we kennen geen minimumleeftijd van 24 jaar meer voor de "snelle" motoren. Ook heb je tegenwoordig 150 km per dag vrij

dat lijkt me al met al niet verkeerd. keek zelf vandaag in de buurt bij een zaak toevallig waar me opviel dat het "snelste" de 600 gixxer was, zou zelf serieus een busa eens willen huren maar dat kon hier niet.

las iets van eigen risico 1200 euro? neem aan verkeerd gelezen te hebben? :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan