Verhuurmotoren - suggesties?

Welke superbike moeten we verhuren???

  • Ducati 999

    Stemmen: 7 9,0%
  • Benelli Tornado

    Stemmen: 11 14,1%
  • Suzuki GSX-R 1000

    Stemmen: 10 12,8%
  • Honda CBR 1000 RR

    Stemmen: 8 10,3%
  • Kawasaki ZX-10R

    Stemmen: 7 9,0%
  • Yamaha R1

    Stemmen: 9 11,5%
  • MV Agusta F4 1000

    Stemmen: 20 25,6%
  • BMW K1200S

    Stemmen: 6 7,7%

  • Totaal aantal stemmers
    78
Kunnen we Pinokkio niet blokken ofzo, gaat weer nergens over!

Vanwaar die agressie? Jaloers? voelde juist enorme saamhorigheid hier.
Als het je niet bevalt blijf je toch weg. Anders blokken we jou ff.


Dus doe nou maar even gezellie mee tis tenslotte goeie vrijdag.
Anders knijp je even een oogje toe.
 

Zoiets als blijft bij me, ga nooit meer weg :?

ontopic: SV650N/S lijken me leuke fietsen om op te rijden, eventueel nog een SV1000N/S ? :9
 
Duhuh... We dwalen af. Nog suggesties voor onze verhuurcollectie? Iemand?

Uhm. . . . . sorry (drill-) instructeur, maar ik zal me even aan de regeltjes houden. Ooh ja? Ja!!

Tja. . . . heb al wel wat suggesties gedaan, maarre. . . . . ik blijf toch ook altijd nog een zwak houden voor Kawasaki; ZZR was beauty en de Ninja mis ik ook al ;( Ben niet zo moeilijk typje, vind het alleen maar leuk als ik weer eens een motortje op moet halen of terug moet rijden (hint hint ;) ).

Vertrouwend u hiermede voldoende geïnformeerd te hebben verblijf ik, te allen tijde bereid tot het verstrekken van nadere informatie 8-)
 
Nieuwe Kawasaki KLE500 evt. nog ?
DRZ400S hadden ze ook bij MVM in de verhuur, maar toen ik 'm wilde huren was ie net verkocht. Dan vraag je je af of ie wel genoeg verhuurd werd of alleen maar stil stond.

En CBF600 ? CBF500 ? Leuk voor de beginners.
Maar die stonden al op het lijstje dacht ik.. ?
 
Duhuh... We dwalen af. Nog suggesties voor onze verhuurcollectie? Iemand?

Ik heb verleden jaar de Honda CBR 600 bij jullie gehuurd naar volle tevredenheid. Wat ik belangrijk vind is de prijs van de overkilometers en de hoogte van het eigen risico. Ook (voor mij persoonlijk) belangrijk is dat er geen eis is van minimaal 2 jaar je rijbewijs.

Mijn suggesties voor in de verhuur zijn:

De Kawa ZX-6R (model 2005)
De Suzuki GSX-600 en/of 750

Komen 1 of meer van deze modellen in de verhuur?

Zijn de nieuwe modellen voor eind april beschikbaar?
 
Ik heb verleden jaar de Honda CBR 600 bij jullie gehuurd naar volle tevredenheid. Wat ik belangrijk vind is de prijs van de overkilometers en de hoogte van het eigen risico. Ook (voor mij persoonlijk) belangrijk is dat er geen eis is van minimaal 2 jaar je rijbewijs.

Mijn suggesties voor in de verhuur zijn:

De Kawa ZX-6R (model 2005)
De Suzuki GSX-600 en/of 750

Komen 1 of meer van deze modellen in de verhuur?

Zijn de nieuwe modellen voor eind april beschikbaar?

Met 150 km vrij per dag wordt het km verhaal al wat aantrekkelijker. Wij hebben nooit een grens van minimaal 2 jaar je rijbewijs gekend. Die ZX-6R komt in ieder geval, en de GSX-R600 ook. En de Kawa Z750 ook, dus dat komt helemaal goed. Ze komen waarschijnlijk de 2e week van april.
 
Met 150 km vrij per dag wordt het km verhaal al wat aantrekkelijker. Wij hebben nooit een grens van minimaal 2 jaar je rijbewijs gekend. Die ZX-6R komt in ieder geval, en de GSX-R600 ook. En de Kawa Z750 ook, dus dat komt helemaal goed. Ze komen waarschijnlijk de 2e week van april.

Dat is erg goed nieuws!! Ik ga zeker gebruik maken van de mogelijkheid om deze twee motoren te huren. Goede keuze! Wat gaan de vrije kilometers worden voor een heel weekend?

En de GSX-R750...komt die ook?
 
Dat is erg goed nieuws!! Ik ga zeker gebruik maken van de mogelijkheid om deze twee motoren te huren. Goede keuze! Wat gaan de vrije kilometers worden voor een heel weekend?

En de GSX-R750...komt die ook?

De vrije km's voor een weekend blijven 300. De GSX-R750 en/of 1000 zijn nog niet zeker. Van dit type is heel veel lekkers te krijgen: R1, CBR 1000RR, ZX-10R, F4 1000, 999 etc... we kunnen er maar 1 of 2 uitkiezen.
 
Je vergeet dat 9 van de 10 (zo niet alle) huurmotoren nieuw gekocht worden :z
Ik bedoelde ook nieuwe motoren van de ZZR1200. Hij staat officeel ook niet meer te koop, maar ze verkopen nog wel 2002 2003 en uiteraard 2004 modellen tegen een leuke prijs. Meestal een 1000 of 2000 onder de nieuwprijs van 13600 euro. Ze hebben nog een paar nieuwe modellen staan in het magazijn. :Z
 
Ik zou een F4 750 SPR inzetten O-)

Leuk om te lezen is de test van vriend Sig, die exact dezelfde ervaringen heeft als ik met de mijne (was in ieder geval heel herkenbaar en ik heb pas 15 kilomter gereden :X )

Spartaans spul MET karakter *D
 
Terug
Bovenaan Onderaan