Vering afstelling R1 Hoe!! Circuitgebruik

RSV-Kees

Die hard MF'er
1 apr 2006
355
0
Gemeente Utrechtse Heuvelrug
Wie kan mij vertellen wat de beste vering afstelling op mijn R1 bj 2003.

Ik ga deze gebruiken om af en toe op het circuit te spelen, en heb geen geld/zin om nwe race veringen aanteschaffen.

Ik denk dat de org vering voor mij gebruik ook al goed genoeg zijn.

Maar wie heeft ervaring of weet wat de beste instelling, Ingaande en uitgaande demping, Veervoorspanning hoeveel moet ik ze indraaien of uit??

alvast bedankt *D
 
Wie kan mij vertellen wat de beste vering afstelling op mijn R1 bj 2003.

Ik ga deze gebruiken om af en toe op het circuit te spelen, en heb geen geld/zin om nwe race veringen aanteschaffen.

Ik denk dat de org vering voor mij gebruik ook al goed genoeg zijn.

Maar wie heeft ervaring of weet wat de beste instelling, Ingaande en uitgaande demping, Veervoorspanning hoeveel moet ik ze indraaien of uit??

alvast bedankt *D

Heeft te maken met je gewicht. Gebruik de search eens, ik heb het daar ook gevonden.
 
Wie kan mij vertellen wat de beste vering afstelling op mijn R1 bj 2003.

Ik ga deze gebruiken om af en toe op het circuit te spelen, en heb geen geld/zin om nwe race veringen aanteschaffen.

Ik denk dat de org vering voor mij gebruik ook al goed genoeg zijn.

Maar wie heeft ervaring of weet wat de beste instelling, Ingaande en uitgaande demping, Veervoorspanning hoeveel moet ik ze indraaien of uit??

alvast bedankt *D

Wat weeg je ?
Wat zijn je rondetijden?
Welke banden heb je ?
enz enz enz

Er is dus niet ff een eenduidig antwoordt op te geven , het is van zoveel factoren afhankelijk.(als je 2.20 rijdt op assen of zandvoort hoef je er niets aan te doen)
 
Veringinstelling is ook persoonlijk. Stel je veervoorspanning goed af en ga daar je demping op aanpassen. en zorg er voor dat je standaard dempers in goede staat zijn en niet versleten. Anders laten reviseren (en eventueel modificeren).
 
Terug
Bovenaan Onderaan