Vering te strak. Gevaarlijk?

We moeten wel eerlijk blijven tegen onszelf. Er zijn betere upgrades. Met name vervangingscartridges voor de voorvork van andere merken. Maar het is en blijft verbluffend hoe die mannen het voor elkaar krijgen om met een ander veertje, de juiste hoeveelheid en dikte van de vorkolie een hele andere motorfiets neer te zetten.
Sla ik de plank erg mis als ik opper dat juist achter het meeste te halen valt door die modificatie naar Hyperpro? En dat terwijl de meesten alleen voor een veertje in de voorvork kiezen?

Kleine toevoeging over de service: ik had veren besteld voor Dimitri's 600, voorvorkrevisie gedaan en die veren erin. Er stond een afspraak met Bas om de afstelling te doen. Bij dat evenement zegt Bas: ik ben niet tevreden, als ik de achterkant ga doen zorg ik voor andere voorveren die wel aan mijn verwachting voldoen. Dit zijn veren die toen goed waren maar er zijn daarna betere uitgekomen. Veren zijn dus gratis vervangen er de negatieve veerweg voor is iets langer gemaakt.
 
Wat een gezever heen en weer.

Het maakt niet uit wie de grootste lul heeft.

Wij zijn gewoon ontzettend blij met de streetbox kitjes op onze ouwe tering hokken.

En voor ons is dit de ultieme upgrade gezien de lage kosten en het behaalde resultaat in vergelijking met het (versleten) origineel.
 
@Dakkert Je moet es meegaan als we weer met al die (mijn) fzrren een rondje gaan doen ;t op een FZR natuurlijk
 
Op mijn HP2 sport is de Öhlins vervangen door Hyperpro schokbrekers. :+

IMG_20191218_150844_DRO.jpg


Winterse pekelritjes in december, januari, februari (foto voor het afspoelen). :Y
Alleen de hellingshoek in de winter is wat voorzichtig.
Dikke schaamranden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan