Vering ZX7R

Kawa_Fan

MF veteraan
11 mei 2004
2.292
1.436
Nijmegen
Hoi,

Ik ben een beetje aan het spelen met de vering van mijn ZX7R. Nu zou ik weleens willen weten waar jullie, andere zx7r rijders, mee rijden. Ik voel verschil tussen de klikjes, maar wanneer is het te stug of te slap? Is dit puur persoonlijke smaak, maar wanneer ga je over de grens?

Graag voorvering zowel ingaand en uitgaand
en voor achtervering zelfde verhaal.

Dennis
 
Kijk eens in de het topic; oprichten zx7r club deel 2. Ik had namelijk een beetje dezelfde vragen. Ik had namelijk mijn voorvorkolie vervangen en daardoor een nerveus achterwiel. In dit topic zijn toen een paar schema's gepost waarmee problemen met de vering zijn op te lossen.

Kijk anders ook ff op de website van Ron van hetzelfde topic, staat uitgebreid beschreven hoe je vering moet afstellen.

Ebbe
 
Kijk eens in de het topic; oprichten zx7r club deel 2. Ik had namelijk een beetje dezelfde vragen. Ik had namelijk mijn voorvorkolie vervangen en daardoor een nerveus achterwiel. In dit topic zijn toen een paar schema's gepost waarmee problemen met de vering zijn op te lossen.

Kijk anders ook ff op de website van Ron van hetzelfde topic, staat uitgebreid beschreven hoe je vering moet afstellen.

Ebbe

Dank!
Zal eens op mijn gemak gaan lezen
 
Terug
Bovenaan Onderaan