vering

Sander

MF veteraan
9 mrt 2002
3.069
0
Friesland
Mijn blade uit "99 staat achter nogal hoog op zijn eeh pootjes :? Ik zou graag de achterkant ietsje lager willen hebben omdat ik nu steeds in de aanvals houding op mijn blade zit.. ;) Ik hoor nu van meerdere mensen dat dit alleen anders kan als ik een andere veer koop !!! Is het niet gewoon mogelijk om de achterkant iets lager te zetten (draaien?) zonder dat er iets veranderd aan de demping ?.. Want die moet gewoon erg stug blijven ...

Wie heeft hier ervaring mee ?...
 
klopt, is beslist geen toergeval nee }) maar mijn vorige blade "95 had toch een iets mindere aanvalshouding.. Ik betrap mezelf er nu op dat ik te vaak aan het eeh planken ben.. Wat wil je ook als je in de aanvalshouding zit :9 .. Mocht het een verstel mogelijkheid zijn , dan probeer ik die natuurlijk even uit.. Anders blijf ik gewoon links rijden :+
 
Da's ook apart, ik heb juist mijn achterveer laten verhogen zodat ie meer "op z'n kop" staat. Dit om mijn wat gedateerde brommert een beetje moderner te laten sturen.

Ik ben niet zo'n Pietje Precies want ik kwam er net achter dat ik vandaag op Ressen met voor 1,7 Bar en achter 2,7 Bar heb gereden (qua banden dan). *D
 
Je kan niet zomaar je hoogte veranderen, natuurlijk kan je je voorveerspanning verlagen, maar dat wil je natuurlijk niet.

Alleen met andere veer of link, maar hierdoor veranderd ook je geometrie van je fiets waardoor die minder licht gaat sturen.
 
Dat viel mij direkt op aan mijn "nieuwe"blade > wat stuurt ie lekker licht zeg :) Voor is deze (99) ook lager dan mijn vorige (95)
Ik denk dat ik er maar mee moet leven.. ik bedoel > flink van moet genieten :) Heb 'm nog niet zo lang... even wat kilometers maken en straks wil ik niet anders meer...
 
Heb dezelfde vraag aan dealer voorgelegd.. alles is origineel nu.. En ik heb het liefst ook alles origineel behalve uitlaat dan.. Dus.> Mee leren leven..En van leren genieten.. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan