Veringafstelling voor CBR1000RR 08-09

Dubbelfrisje

MF'er
24 jul 2009
50
0
Sindskort heb ik een overstap gemaakt van een 600 naar een 1000.
Ik heb altijd met volledig standaard vering gereden. De 600 was perfect afgesteld voor technische als snelle circuits.
De 1000 is/was redelijk goed afgesteld voor de technische circuits en laatst kwam ik op Assen goed achter dat die instelling niet helemaal geschikt was voor een snelle circuit als Assen.

Ik heb problemen gehad met een licht pompende voorkant in de bocht en onstabiele achterkant bij het aanremmen. Instelling is nog niet helemaal geoptimaliseerd, dus ik weet dat er nog veel uit te halen valt ipv gelijk andere veren eronder te laten zetten.

Volgend jaar wil ik me richtingen voor de KNMV CUP en Sprint wedstrijden en zou graag dit seizoen nog een goede instelling willen vinden.

Heeft iemand tips en trucks, zodat ik de blade goed afgesteld kan krijgen.
Ben 1.70 lang en weeg een kleine 60kg.
 
ga er mee langs een veringboer ipv hier in mijn ogen compleet nutteloze tips te vragen.

Vering is PERSOONSAFHANKELIJK! iedereen rijdt met andere instellingen!!!!
 
Het is mij volledig bekend dat het persoonsafhankelijk is ;)

Maar ben al tevreden als ik weet wat ik moet doen om het eea op te kunnen vangen. Verder is het zelf draaien en rijden. Dus de tips!

Iig, thnx.
 
foto van jou zelf doet wonderen voor de statische veerafstelling :P :+

zonder motorpak :+

:j

full
 
~
Ik heb problemen gehad met een licht pompende voorkant in de bocht en onstabiele achterkant bij het aanremmen. Instelling is nog niet helemaal geoptimaliseerd, dus ik weet dat er nog veel uit te halen valt ipv gelijk andere veren eronder te laten zetten.



Lijkt mn ex wel. Maar die pompte wat te licht aan de voorkant. Achterkant ook onstabiel ja.
Was ook niet optimaal nee. Wist alleen zeker dat er niet meer uit te halen viel :X
Maarja is ook persoonsgebonden. Meen dat een ander er wel tevreden mee is _O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan