Verkeer(d)sbord ?

images
 
Is deze hier (onlangs) al gepasseerd? Ik kwam hem tegen op een of andere site, betiteld als "alleen in België" (of iets als dat in andere woorden). Hoewel het best kan voorkomen in België _O- leid ik af aan de middellijnen dat dit niet België is, denk eerder Frankrijk. Maar het zou zomaar kunnen :P

full
 
Is deze hier (onlangs) al gepasseerd? Ik kwam hem tegen op een of andere site, betiteld als "alleen in België" (of iets als dat in andere woorden). Hoewel het best kan voorkomen in België _O- leid ik af aan de middellijnen dat dit niet België is, denk eerder Frankrijk. Maar het zou zomaar kunnen :P

[afbeelding]

De cijfers zijn in Nederlands. Zou dus ook in Limburg kunnen zijn.
 
Is deze hier (onlangs) al gepasseerd? Ik kwam hem tegen op een of andere site, betiteld als "alleen in België" (of iets als dat in andere woorden). Hoewel het best kan voorkomen in België _O- leid ik af aan de middellijnen dat dit niet België is, denk eerder Frankrijk. Maar het zou zomaar kunnen :P

[afbeelding]
In elk geval niet Nederland, want daar zou de adviessnelheid 20 km zijn, en zouden er 2 drempels tussen liggen en een wegversmalling.
 
De cijfers zijn in Nederlands. Zou dus ook in Limburg kunnen zijn.
A ja ... was me niet opgevallen :') :+

Ene ... Belgisch of Nederlands Limburg? :P
... ach ... die zijn toch hetzelfde :+
...
In elk geval niet Nederland, want daar zou de adviessnelheid 20 km zijn, en zouden er 2 drempels tussen liggen en een wegversmalling.
En als het België zou zijn, zou er gewoon een onoverzichtelijke collectie aan voorafgaande verkeersborden staan _O-
 
Is deze hier (onlangs) al gepasseerd? Ik kwam hem tegen op een of andere site, betiteld als "alleen in België" (of iets als dat in andere woorden). Hoewel het best kan voorkomen in België _O- leid ik af aan de middellijnen dat dit niet België is, denk eerder Frankrijk. Maar het zou zomaar kunnen :P

[afbeelding]
De oudste versie hiervan stond 2005 al op een Belgische site.
 
Laatst bewerkt:
Dan moeten ze ergens anders. Op veel plaatsen is het verplicht tussen 22u en 06u de koelmotor af te zetten voor omwonenden.

Krijgen de bewoners weer bedorven groenten,omdat de koelmotor uitgeweest is, gaan ze daar weer moeilijk over doen ;)
 
Krijgen de bewoners weer bedorven groenten,omdat de koelmotor uitgeweest is, gaan ze daar weer moeilijk over doen ;)
Maakt niet uit ... hier in Belginesië heb je van die mensen die echt wel altijd iets vinden om te klagen ...
 
Dat komt omdat een koelwagen een stand-alone trailer is. Deze moet blijven koelen ongeacht er een truck voor staat. Deze heeft een eigen generator nodig om de zaak te koelen. Deze werkt niet op een laadpaaltje van een eco-auto, want daarvoor heb je dan een krachtstroompaal nodig.
 
ik meen dat "bestemmingsverkeer" niet in het RVV gedefinieerd is ...

en om het filosofisch te benaderen ... hebben wij niet allemaal een bestemming?
Daarom is dat bij ons beter geformuleerd in de term "uitgezonderd plaatselijk verkeer". Daarbij de uitvlucht gebruiken , "ja, maar ik moest hier "plaatselijk passeren"", zal maar weinig agenten charmeren ...
 
Daarom is dat bij ons beter geformuleerd in de term "uitgezonderd plaatselijk verkeer". Daarbij de uitvlucht gebruiken , "ja, maar ik moest hier "plaatselijk passeren"", zal maar weinig agenten charmeren ...

Ik ben dan toch altijd plaatselijk? Ik kan namelijk niet op dat moment ergens anders zijn?
 
Ik ben dan toch altijd plaatselijk? Ik kan namelijk niet op dat moment ergens anders zijn?
Probeer het eens uit zou ik zeggen :P

Nou ja, als een agent je daar staande houd ... den BEN je daar idd wel plaatselijk :+
Hmmm ... moet ik onthouden :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan