Verkeer(d)sbord ?

Nee, da's van vroeger en ging over wild.. dat heet nu 'rot'.
Serieus, vers biefstuk is niet te eten, vraag maar aan een slager.. :Y
 
mijn biefstuk moet nog loeien......

rundvlees moet gewoon een nacht "besterven" daarna is het prima te eten
 
5-drijfzaad-275x500.jpg


4-gestolen-373x500.jpg
 
Laatst bewerkt:
Dat is mooi gephotoshopt :Y

Je ziet het vooral aan het woord "gestolen", de ruimte waarin de L zit is te groot (is voor een t bedoeld) en de ruimte waar de t zit is dan weer te klein ...
:^

De 2e "a" in het bovenste bord zit ook niet in lijn met de andere letters.
 
:^

De 2e "a" in het bovenste bord zit ook niet in lijn met de andere letters.

In het tweede bord had je nog kunnen denken dat het van die plakletters konden zijn, en een of andere leukerd die los gepulkt heeft om ze te verwisselen _O-

Maar het bord met drijfzand erbij, in dezelfde context maakt duidelijk dat het gephotoshopt is ...

... maar het is wel grappig :Y
 
In het tweede bord had je nog kunnen denken dat het van die plakletters konden zijn, en een of andere leukerd die los gepulkt heeft om ze te verwisselen _O-

Maar het bord met drijfzand erbij, in dezelfde context maakt duidelijk dat het gephotoshopt is ...

... maar het is wel grappig :Y

Drijfzaad bestaat wel. ;)

Een drijfzaad is een zaad dat op water drijft en op deze manier via rivieren of oceanen verspreid wordt. Sommige zaden kunnen hierbij een afstand van duizenden kilometers afleggen. De zaden hebben een lage dichtheid en zijn erop aangepast dat ze lange perioden van vochtigheid kunnen doorstaan. Ze komen meestal voor bij tropische plantensoorten. Af en toe spoelen drijfzaden ook in België of in Nederland aan.
 
Ga naar pdokviewer
PDOK Viewer

inzoomen naar je gebied

dan national wegen bestand aanvinken wegvakken

en kijken of daar een grijs dun lijntje staat.

De weg heet de 'hemelrijkseweg'.
Jouw site geeft met een grijze lijn aan dat het een openbare weg is.

Behoorlijk hinderlijk dat de boer de weg heeft 'gejat', want ik wordt hierdoor bestolen van een mooi stukje uitzicht over de maas ( Google Maps )
 
Laatst bewerkt:
De weg heet de 'hemelrijkseweg'.
Jouw site geeft met een grijze lijn aan dat het een openbare weg is.

Behoorlijk hinderlijk dat de boer de weg heeft 'gejat', want ik wordt hierdoor bestolen van een mooi stukje uitzicht over de maas ( Google Maps )
Hiervan kan je aangifte doen. Of, nog leuker, schakel de Rijdende Rechter in.
 
De weg heet de 'hemelrijkseweg'.
Jouw site geeft met een grijze lijn aan dat het een openbare weg is.

Behoorlijk hinderlijk dat de boer de weg heeft 'gejat', want ik wordt hierdoor bestolen van een mooi stukje uitzicht over de maas ( Google Maps )

Ik heb net op die site gekeken. Als proef naar wat weggetjes waarvan ik 100% zeker weet dat ze particulier bezit zijn. Een aantal daarvan hebben toch een grijze lijn. Er loopt zelfs een grijze lijn waar al 25 jaar geen weg meer ligt. :+ (Die was wel openbaar overigens)
Dus helemaal zou ik niet op de grijze lijntjes vertrouwen bij het trekken van conclusies.
 
Laatst bewerkt:
De weg heet de 'hemelrijkseweg'.
Jouw site geeft met een grijze lijn aan dat het een openbare weg is.

Behoorlijk hinderlijk dat de boer de weg heeft 'gejat', want ik wordt hierdoor bestolen van een mooi stukje uitzicht over de maas ( Google Maps )


Wat de kleuren van die lijntjes betekenen.
http://geodata.nationaalgeoregister...=image/png&width=20&height=20&layer=wegvakken

Het NWB-Wegen is een digitaal geografisch bestand van nagenoeg alle wegen in Nederland. Opgenomen zijn alle wegen die worden beheerd door wegbeheerders als het Rijk, provincies, gemeenten en waterschappen, echter alleen voor zover deze zijn voorzien van een straatnaam of nummer.

Beheren, openbaar, eigendom, zijn verschillende zaken.

Rijkswaterstaat
http://geoservices.rijkswaterstaat.nl/metadata/WEGEN.wegen_wegvakken

Kaartenoverzicht | Rijkswaterstaat
 
Laatst bewerkt:
Precies Klickstart. ipv geld investeren in een bord laten maken, gemeentepik met auto laten rijden en bord ophangen....
 
_O- _O-
Zijn Duitsers ook goed in bordje er neer zetten en klaar :X
Moet wel zeggen dat ze op sommige stukken of bezig zijn of al verbeterd hebben
Ik ga er van uit dat dit in België is? Zo lijkt het wel :P

Dit is wel erg grappig, ik lag effe dicht van het lachen _O-

Maar wist je dat er soms door bewoners gevraagd wordt een wegdek NIET her aan te leggen? Veel gebeurt dat met (slecht liggende) kasseiwegen, de buurtbewoners houden van de slechte staat, omdat er dan trager gereden wordt ...
... ironisch genoeg zijn er dan weer die wél klagen over geluidshinder :')

Met de motor doet het mij niet vertragen, recht op de stepjes, je weet wel, met licht gebogen knieën, en eroverheen :]
(als de drukte, of beter, gebrek aan drukte het toelaat tenminste)

Edit: zie nu dat de poster van die foto in B woont :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan