Verkeerd rijbewijs gekregen!

Ik ga volgende maand beginnen aan mijn rijbewijs, maar denk dat ik na het lezen van deze berichten eerst eens mijn kansen ga uitproberen bij de gemeente. Voordat ik al dat geld aan lessen uit ga geven. Ga gewon naar het loket en vraag een nieuw rijbewijs, en dan maar hopen dat ze me gelijk een motorrijbewijs cadeau doen..... *O*
})

En dan gelijk een motortje kopen.. :]

Had wel wat bij het verlengen van mijn autorijbewijs.. Toen ik hem ging verlengen ging mevrouw achter de bali druk aan de slag en net voor ik hem kreeg vroeg ze ook nog even of ik een medische verklaring wou overhandigen.. Er stond immers in het systeem dat dat nodig was. Die had ik bij de originele aavraag ook nodig gehad. Ik gaf aan dat ik die helemaal niet nodig had. maar mevrouw wist het zeker, stond toch echt in het systeem.
Enfin 1,5 uur later :z na gebeld te hebben met het gemeentehuis in hoofddorp, daar iemand vanachter de bali de kelder in laten gaan om mijn originele papieren aanvraag van 10 jaar geleden uit de kelder te halen, bleek dat ik gelijk had.
Er scheen iemand 10 jaar geleden bij het inwerken van twee nieuwe medewerkers niet goed opgelet te hebben. Bleek dat de twee nieuwe medewerkers voor alle rijbewijs aanvragen in een periode van 4 tot 6 weken voor iedereen het vinkje bij "medische aanvraag" aan gezet te hebben....
Nou moeten ze dus voor iedereen de kelder induiken om de originele aanvraag op te zoeken om te kijken of de medische verklaring ook nodig is... B|
 
Terug
Bovenaan Onderaan