Verkeerde maat laarzen gekocht..

rvh

MF veteraan
28 nov 2001
10.381
8.272
Ergens in Zuid-Holland
Afgelopen zaterdag op de veiling bij Kruisinga een paar laarzen gekocht voor een heel leuke prijs. Maatje 42, terwijl ik normaal maat 41 heb. Hopend dat ze kleiner uitvielen de gok genomen en gekocht, maar helaas...

Dus, de vraag. Wie is van plan om binnenkort dezelfde laarzen in maat 42 te kopen en wil daar een deal mee maken? Ik wil ze hebben in 41, die jij dan koopt en vervolgens wisselt voor mijn 41 en een kleine bijdrage om het aantrekkelijker te maken? Niet geschoten is altijd mis...

Het gaat hier om een paar motorlaarzen van het merk Oxtar. Type T.C.S.-goretex, in de kleur zwart. Ze zijn nimmer gebruikt, enkel een klein stukje mee gelopen binnenshuis, waarna dus bleek dat de laars te groot was.

Even een linkje naar de juiste laars: http://www3.polo-expressversand.com/shop/templates/product.asp?ProductGuid=30020701390&groupguid=1059



*bijgevoegde plaatje is helaas dus het verkeerde plaatje[(*

 
Laatst bewerkt:
Shit, verkeerde plaatje toegevoegd. Het moet deze zijn, met de aantekening dat de grijze accenten zwart zijn. De teenbeschermers zijn wel grijs!


*ook verkeerde plaatje [(* Volgende plaatje is wel goed.

 
Laatst bewerkt:
kosdaaaaa?
woonje?
dealtje?

Qua prijs heb ik veel geluk gehad. Als ik niemand kan vinden die evt wil ruilen dan zal ik ze waarschijnlijk met flinke winst verkopen, maar dan moet ik wederom leuke laarzen vinden voor een leuke prijs.

Ik woon in Rotterdam. Moet dus wel iemand zijn in die omgeving.

Deal, tja, wat stel je voor?
 
Als het nog geen 7 dagen geleden is , kan je meestal in de winkel zelf inruilen (voor een waardebon) waarmee je dan iets anders kan kopen..
Zo gaat het toch in Belgie, in de meeste winkels ;)
 
begrijpend leren lezen is ook moeilijk.

hij heeft ze op een VEILING gekocht

Kruizinge is ermee gestopt en alles werd geveild dus dat is de reden.
 
Qua prijs heb ik veel geluk gehad. Als ik niemand kan vinden die evt wil ruilen dan zal ik ze waarschijnlijk met flinke winst verkopen, maar dan moet ik wederom leuke laarzen vinden voor een leuke prijs.

In het winstkader vind ik bovenstaande een hele slimme post... :z ...
Elke MF-er gaat iig flink afdingen bij je... *D
 
Nieuw paar kost 150 euri.
Wat had je ervoor in gedachten?
Wil je meer dan 75 euri dan koop ik ze nieuw,vind het sowieso mooie laarzen,charley,BMW heeft ze niet zoals ik ze zoek.
Deze rijdt JvdG ook mee,daar zag ik ze dit jaat voor het eerst.
 
In eerste instantie wil ik ze niet verkopen. Eerst probeer ik ze te ruilen met iemand, daarna gaan ze mogelijk de verkoop in,..

Voor 75 gaan ze in ieder geval niet weg. Nieuwprijs was ook geen 150 euro maar net in de 200 euro.

Bijgevoegd plaatje is de enige juiste! De eerste 2 zijn net even anders...

Bijlage: 300207_0.jpg
 
Shit man, mijn diadora,s zijn te klein.
Heb maat 41 blijkt gekocht blijkt vandaag(zeker blackout gisteren?)
Ruilen voor jouw maat 42?
 
Terug
Bovenaan Onderaan