Verkeers ongelukken => Schokkende beelden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Krukasje

MF'er
27 aug 2009
203
0
Ergens in Nederland.. :)
Hallo mede motorliefhebbers,

Gisteravond was ik voor een project op school info aan het zoeken,
toen ik dit geheel plotseling bij een afbeelding op Google tegenkwam.

Ik heb echt nog nooit zoiets ergs en ranzigs gezien....
Op deze link staan foto's van verkeersongelukken met dodelijke afloop.

Kennisgeving voor omleiding

Ik wou altijd heel graag mijn motorrijbewijs op mijn 18e halen, maar na dit gezien te hebben ben ik blij dat ik dat het ingeruild voor dat van de auto, en zelfs dat blijkt nog erg te zijn.

Voor hen die een "zwak gestel" hebben zou ik het niet aanraden om te kijken, want dit is meer dan 18+. :r

Mijn motorrijden is hierdoor een beetje vergaan.
Ben benieuwd wie hier nog meer de kriebels van krijgt...

Andy :? :r
 
Laatst bewerkt:
Te vroeg om te kijken, maar je kunt dit soort foto's ook krijgen nadat je een stukje bent gaan wandelen en je voor je donder gereden bent enz enz




Verhoogd risico, maar ook daar kun je zelf weer veel aan doen.
 
Niet echt smakelijk maar om hierdoor niet te gaan motorrijden :?

Kun je ook maar beter niet gaan autorijden... of fietsen... of op straat lopen...
 
Ik klik dat niet aan. ;)

Maar ws zeer goor. Maar er zijn ook gore auto-, vliegtuig,-fiets,- skateboard- ongelukken.

Dus beetje onzin om die reden niet te gaan motorrijden.
 
tsja. Fris is anders natuurlijk.
Overigens zie ik ook genoeg minder frisse foto's waar auto's brommers, fietsen en voetgangers betrokken zijn.
Maar nooit meer op straat komen dan maar?

Voor de mensen die benieuwd zijn wat voor foto's het zijn maar niet willen klikken. Je ziet een hoop losse lichaamsdelen, ingewanen en platgereden lijken liggen. Niet echt voor kinderogen geschikt dus.
 
Laatst bewerkt:
Sommige mensen moeten leven met de gevolgen van wat iemand anders hen heeft aangedaan en dat is soms erger dan de dood, omdat die mensen dingen elke dag herbeleven. Er kan je dus overal wat gebeuren, dat is het een deel van het leven. Gewoon gaan motor rijden, doe ik ook :]
 
Redelijk schokkende beelden maar dat zijn dingen die ik achter mij laat wanneer ik op de moto stap. Als je aan het rijden bent moet je met je gedachten op de motor zitten, niet denken dat je binnen 2 minuutjes gevierendeeld kan worden.
 
k weet niet voor welk vak je met een project bezig bent, maar kan me niet voorstellen dat je dit soort pagina's googled als je normale zoektermen intypt. Zie het nut van dit Topic totaal niet....
 
Niet echt smakelijk maar om hierdoor niet te gaan motorrijden :?

Kun je ook maar beter niet gaan autorijden... of fietsen... of op straat lopen...



En gaan slapen, want de meeste mensen sterven in een bed... O-)
 
Laatst bewerkt:
Beetje nutteloos topic idd. Er kunnen op allerlei manieren ongelukken gebeuren die heel ranzig zijn. Als ik per ongeluk mijn pols breek omdat ik domweg struikel en ik post hier vervolgens een close-upje van de operatie, tja, das ook ranzig. Maar de plezier van het lopen vergaat me daarmee niet hoor.

Zie zo'n pagina maar als waarschuwing hoe erg het fout kan gaan in het verkeer en hoe belangrijk het is dat je altijd goed oplet.
 
Voor welk vak ik bezig was?
Dat is juist het grappige... voor maatschappijleer.
Ik heb binnenkort met een vriend een presentatie over de invloed van rookwaren op de samenleving.
Toen typte ik "pijp" in (rookgerei) om daar wat over te weten te komen en toen zag ik opeens een foto die niets met een pijp te maken had, en toen kwam ik bij deze link.
Misschien stond er iets in de link van "de PIJP uit" of zo, ik weet het ook niet....

Het is gewoon echt ranzig, maar jullie hebben gelijk.
Het kan zo in alle gevallen gebeuren.
Kijk maar naar de foto in die link van de auto met de stukken hersenen er in.

Misschien is het wel iets voor reclamecampagnes voor het verkeer.
Voor jongeren en ook ouderen die veel te "hard" rijden, om dat een beetje minder te krijgen.
Mij hebben ze al.. :)

Andy :)
 
Moet dit nou? Staan ook foto's op van auto-ongelukken en toch ga je auto rijden......
:^ Heb toch eventjes gekeken, het grootste deel van de eerste paar meter scrollen gaat volgens mij niet eens over verkeersongelukken, maar vallen meer in de categorie 'faces of death', van alles en nog wat dus...
 
Voor jongeren en ook ouderen die veel te "hard" rijden, om dat een beetje minder te krijgen.
Mij hebben ze al.. :)

Zoals met alles, gaat wel weer voorbij, morgen wil je weer lekker motorrijden
 
beetje ogrish.nl type site inderdaad.

best leerzaam om eens naar deze foto's te kijken... weet je weer waarom een helm en goed kleding zo belangrijk is..

en dat je zelf niet onschendbaar bent.

verder zijn het natuurlijk niet echt foto's waar je erg vrolijk van wordt :/
 
Ik zag ook allerlei lijken die niet allemaal het gevolg zijn van verkeersongelukken.

Anyway: dit is wel de ultieme afslanksite: direct na het eten even kijken. Je gaat over je nek en voorlopig heb je geen honger meer.
 
Nou, wat deze site als tip geeft voor motorrijders is dat je vooral om moet passen
met voertuigen, zoals bussen en vrachtwagens.

Anders eindig je als die man die met zijn hoofd achter aan de vrachtwagen was blijven haken.

Andy :)
 
Ik vind het een beetje "Kijk eens wat ranzig"site.
Heeft weinig toegevoegde waarde, daarbij zitten er een hoop foto's tussen die helemaal niets met verkeersongelukken te maken hebben.
De semi lollige opmerkingen bij de foto's maken het nogal een sensatie site.

Sorry, van zulke foto's ga ik echt niet minder motorrijden. Dat het gevaarlijk is weten we allemaal wel.
En dood gaan kun je op heel veel manieren.
Ook jij in jouw auto, zijn de meeste foto's daar geen auto ongelukken?
En fietsers....en voetgangers....?


Kansloos topic dus. :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan