Verkeerscontrole?; dach ut nie

Mike1338

MF'er
15 sep 2003
81
0
Almere
Heeft iemand hier zich al eens aan een verkeerscontrole onttrokken ?
D.m.v. fietspadpaaltjes, snelheid, keren, o.i.d.
Te denken valt aan gelaserd worden, geen rijbewijs A, o.i.d.

Nee, wel een keer met een (hele oude) auto mezelf aan een technische controle ontrokken door op de ventweg mijn auto in een parkeervak te zetten in plaats van verder de fuik in te rijden "ik wil net gaan poolen daar, mag ik hier wel parkeren ?" kwam eraf met een controle van de papieren..en die waren wel in orde O-)

Er zijn nog wel eens sluipcontroles bij ons in de buurt, ben nog wel eens (met het blik welliswaar) ff bij een tankstation gestopt en ffies heel interessant doen onder de motorkap of gewoon een erf op rijden van iemand omdat ik daar ff wat af moest geven ;)

Maar verder heb ik eigenlijk nooit wat te verbergen in het verkeer, dus ik ontloop ze niet.

Nou, ik heb in bijna 11 jaar tijd nog nooit een verkeerscontrole gezien. Laat staan dat ik zelf gecontroleerd ben. Hoezo grote pakkans? Voor te hard rijden ja, maar voor de rest? Valt wel mee geloof ik.

Ik niet, maar ik zat een keer bij mijn broer in de auto en hij deed het wel. Was bij een alcoholcontrole, en mijn broer had wel een paar biertjes op die dag.

Toen de agent de auto voor mijn broer liet doorrijden en zijn zaklamp naar beneden deed voor mijn broer, gaf hij gewoon een "beetje" gas en schoten we er langsheen. Die agent stond wel ff raar te kijken. Hij heeft een BMW M3, dus vermogen genoeg. Niets van gehoord verder O-) .

Ik niet, maar ik zat een keer bij mijn broer in de auto en hij deed het wel. Was bij een alcoholcontrole, en mijn broer had wel een paar biertjes op die dag.

Toen de agent de auto voor mijn broer liet doorrijden en zijn zaklamp naar beneden deed voor mijn broer, gaf hij gewoon een "beetje" gas en schoten we er langsheen. Die agent stond wel ff raar te kijken. Hij heeft een BMW M3, dus vermogen genoeg. Niets van gehoord verder O-) .

Kijk, dat zijn de mannen, paar bier op en dan lekker in de M3 op stap.........

De vraag was wie een controle heeft ontlopen, niet of het wijs is om met bier op in de auto te gaan rijden.

Hmm ontlopen geprobeerd te moeten blazen na leiden ontzet, leek me wel een keer leuk (toen nog nooit gedaan)
Toen wilde ze me niet aanhouden :(

De week erna op snor scooter van mijn ouders wel aangehouden... voor alcohol controle.. maar mocht na blazen gewoon doorrijden :)

Ìn Italie een Fiat Panda 4X4 met zwaailamp op het dak achter me. Dat neem je dan niet serieus he ? Bergachtig gebied. Doei ! Gas.

da's het leuke van een forum, mag je reageren op anderen.
Das het rotte van een forum, anderen slepen er onderwerpen die zei interessant vinden aan de haren bij terwijl die onderwerpen in dat topic totaal offtopic zijn ;) Daar hebben ze een topictitle en een openingspost voor uitgevonden, die bepalen waar een topic over gaat :P
Overigens, niets wat je tegenhoud zelf een topic te starten over alcohol in het verkeer :)

De (toen nog) vriend van mijn zus heeft eens een controle ontlopen door er mij voor op te laten draaien :P
We reden beide in een blauwe Renault, hij in een 19 en ik in een laguna, samen naar een parkeerterein, 's nachts. Je kunt op dat parkeerterein op 2 manieren om een winkel heen. Ik ging rechtsom, hij linksom, maar hij had al enkele honderden meters politie achter zich aan (zonder bordjes of lampjes of zo :P ).

Hij vraagt over de 27mc-bak of hij voor mocht :? Mij best :P Dus toen reed de politie achter mij :+
Afijn, wij pakeren daar, bij nog een paar van de groep die er al stonden, en ja hoor, mag ik uw papieren zien? Even blazen graag, kee, doei en weg waren ze weer :)

Bleek dat hij zijn papieren niet bij zich had :P

Op de een of andere manier wordt ik nooit aangehouden. Zelfs al staan er enorme alcoholcontroles, ik moet altijd doorrijden. Zelfs als je rechtaf wilt voorsorteren op de strook waar de controle staat, moet ik doorrijden en pas op het laatste moment rechtsaf. Mocht ik dus nog niet blazen. :9

Maar ok, zodra ik op 2 wielen stap, ben ik altijd het haasje. Vroeger met de scooter reed je snel weg, dat heeft mij 4 keer een bekeuring gescheeld. De 5e keer kregen ze me toch te pakken en kreeg ik een boete vanwege negeren stopteken van 60 gulden of zo. Ik dacht toen: Dat wegrijden is toch lucratief. Maar met de motor vind ik dat toch teveel van het goede. Dan maar op de blaren zitten, maar als je met een motor wegraced, ben ik bang dat ze je veel meer aansmeren dan de 60 gulden die het toendertijd kostte: rechts inhalen 160 euro, overschrijding maximum snelheid, roekeloos rijden etc. Dat is teveel kassa

ja in brommertijd, allerlei wilde achtervolgingen,
sinds mijn eerste motorfiets en later ook rijbewijs, niet meer :)

toen ik net op mijn motor zat ben ik met mijn motor, toen ik een agent zag, een keer het fietspad opgereden ! :+ Ik was nog ff in brommermode :X

Ik niet, maar een maat van me heeft een keer zijn hand voor zijn plaat gehouden :)

Mijn plaat zat met twee mooie veren vast, zodat ie bij hoge snelheden schuin ging hangen. Helaas merkte mijn lieve paps dit op, en heeft mij willen helpen door die veren weg te halen en de plaat vast te lassen |(

Ach, 't was lief bedoeld...

Terug
Bovenaan Onderaan