verkeerscontrole Voorne Putten

aletta74

MF veteraan
11 mrt 2005
1.412
1
Goes
Nadat vorige week al meer dan 40 bekeuringen voor 30km en meer te hard zijn uitgedeeld en 14 :o medemotorrijders hun rijbewijs hier in 1 middagje controleren zijn kwijt geraakt is het vandaag weer raak....

Op heel VP ( dus ja de westvoornseweg en de N57 etc ook ) wordt dmv laserguns en flitskasten gecontroleerd op wisselende tijden en plaatsen. Pas dus snelheid vandaag aan!!
 
ik heb het ook gehoord..

heb me uiterst netjes gedragen vandaag toen ik lekker via vierpolders en brielle richting oostvoorne ben getuft 8-)

was waarschijnlijk weer zoon bonnendag :9 -O-
 
was afgelopen zaterdag ook aangehouden
door de polder naar Rockanje (vanaf brielle)
gelukkig voor mij moesten ze een motorrijder hebben die achter me zat.. O-)

reed maar 40km'tjes te hard daarzo, dus gelijk met mijn neus op de feitjes gedrukt om zo maar te zeggen. daarna wat braver gereden ;)
 
ik rij nu altijd binnendoor van Willemstad naar BRu onder langs de dijk achter nieuwe Tonge langs.
komt geen kip daar .
 
Vorige week waren zo ook al op de N57 bezig, radar achter het viadukt en laseraar zat er bovenop (voor het rijbewijs gelijk afnemen ga ik maar van uit. )En een hele horde agenten ietsje verder op, die een beetje langs de weg stonden te leuteren, wachtend op het volgende slachtoffer denk ik.
 
ik rij nu altijd binnendoor van Willemstad naar BRu onder langs de dijk achter nieuwe Tonge langs.
komt geen kip daar .


Da´s ook geen Voorne Putten, maar Goeree Overflakkee... is een eiland verder :+
En Bru is op Schouwen-Duiveland, da´s nog weer een eiland verder

Even een tip voor je trouwens: ze staan eens in de paar maanden te laseren op de parallelweg daar, op het eerste stuk vanaf Willemstad (60-zone). Dan staan ze bovenop die dijk halverwege, en zien ze je dus al van heel ver aankomen.
 
Da´s ook geen Voorne Putten, maar Goeree Overflakkee... is een eiland verder :+
En Bru is op Schouwen-Duiveland, da´s nog weer een eiland verder

Even een tip voor je trouwens: ze staan eens in de paar maanden te laseren op de parallelweg daar, op het eerste stuk vanaf Willemstad (60-zone). Dan staan ze bovenop die dijk halverwege, en zien ze je dus al van heel ver aankomen.

Dat is de weg waarop een paar weken geleden 2 motorrijders met 197 km/u in de kraag werden gevat................
 
Ik ben dus zaterdag gepakt op de Westvoorneweg van Rockanje
naar Brielle.
Ze zatten heel sneaky tussen die haag bij dat auto museumB

Ik reed 49 km/h te hard :o op 1 km/h na mocht ik mn rijbewijs houden.
Waarschijnlijk krjg ik de bon van de week wel op de mat.
Het zal mij benieuwen hoe hoog dat bedrag is :(
 
Ik ben dus zaterdag gepakt op de Westvoorneweg van Rockanje
naar Brielle.
Ze zatten heel sneaky tussen die haag bij dat auto museumB

Ik reed 49 km/h te hard :o op 1 km/h na mocht ik mn rijbewijs houden.
Waarschijnlijk krjg ik de bon van de week wel op de mat.
Het zal mij benieuwen hoe hoog dat bedrag is :(

flink balen, ken het gevoel.
 
Afgelopen zaterdag ging ik met een maat naar MP Rockanje maar had al geen zin om te "scheuren",hij ook niet dus deden we lekker rustig aan voor de verandering.

Voor we de beruchte weg op reden werden we al geseind door twee tegemoetkomende motorrijders.
Stukje verderop stond een motoragent en toen hij ons zag ging alvast die weg op om ons halverwege op te wachten,helaas voor hem (en zijn collega's) hielden we ons aan de snelheid. :]

Helaas voor m'n maat is hij 22 augustus alsnog z'n rijbewijs kwijt geraakt op de A15. -O-
 
Wat ik hoorde is dat er blauwe deauville en een grijze bmw (tour) hier (Goeree over Flakkee) rondrijden.... pliesie in burger....
BMW stond een uur geleden nog aan de kant met 2 motor rijders.



T'is écht ontzettend raak hier, ze zijn giga bezig in de buurt met bonnen uitdelen, BAH!
 
Afgelopen zaterdag ging ik met een maat naar MP Rockanje maar had al geen zin om te "scheuren",hij ook niet dus deden we lekker rustig aan voor de verandering.

Voor we de beruchte weg op reden werden we al geseind door twee tegemoetkomende motorrijders.
Stukje verderop stond een motoragent en toen hij ons zag ging alvast die weg op om ons halverwege op te wachten,helaas voor hem (en zijn collega's) hielden we ons aan de snelheid. :]

Helaas voor m'n maat is hij 22 augustus alsnog z'n rijbewijs kwijt geraakt op de A15. -O-
Bekende van hier Artie?
 
Da´s ook geen Voorne Putten, maar Goeree Overflakkee... is een eiland verder :+
En Bru is op Schouwen-Duiveland, da´s nog weer een eiland verder

Even een tip voor je trouwens: ze staan eens in de paar maanden te laseren op de parallelweg daar, op het eerste stuk vanaf Willemstad (60-zone). Dan staan ze bovenop die dijk halverwege, en zien ze je dus al van heel ver aankomen.

die parralelweg rij ik richting Willemstad , zitten een paar leuke bochten in onder de viaducten.
links rechts links rechts links rechts en weer rechts........hahahaha
laat je niet pakken door die ...zakken.
 
gelukkig was het een N weg... op de A weg had ik gisteren nog ff lekker gescheurd naar huis.. van vlissingen naar arnhem in 1 uur en 50 minuten :}
 
als we toch bezig zijn ze staan ook wel eens met een laserk...t :X net voorbij Visbeen.(mag je 60 km)N215 . ongeveer van 6 tot7 uur in de ochtend .stelletje :( :(
lekker werk verkeer laseren
 
Ik was gisteren nog ff bij Motoport Rockanje, die een aantal motoren op heeft moeten halen omdat ze niet verder mochten rijden. één van die mensen die opgehaald werd heeft van een motoragent die een wheelie maakt een filmpje gemaakt en gaat dit nog gebruiken...

Ik heb er vandaag nog gereden en niets gezien.
 
ik rij nu altijd binnendoor van Willemstad naar BRu onder langs de dijk achter nieuwe Tonge langs.
komt geen kip daar .

Dat is de N59 inplaats van de N57.

als we toch bezig zijn ze staan ook wel eens met een laserk...t :X net voorbij Visbeen.(mag je 60 km)N215 . ongeveer van 6 tot7 uur in de ochtend .stelletje :( :(
lekker werk verkeer laseren


Zolang het daar 60 km is geworden, en dat is al jaren, heb ik ze daar nog nooit zien staan, behalve de flitskast op het kruispunt.
 
Mmmm, niet echt de meest veilige weg om daar nou veel te hard te rijden... Het is niet voor niets dat het bekend staat als dodenweg. M.i. terecht dat ze daar veel en streng controleren. Bovendien, werd daar niet al regelmatig gecontroleerd?
 
Vorige week waren zo ook al op de N57 bezig, radar achter het viadukt en laseraar zat er bovenop (voor het rijbewijs gelijk afnemen ga ik maar van uit. )En een hele horde agenten ietsje verder op, die een beetje langs de weg stonden te leuteren, wachtend op het volgende slachtoffer denk ik.


Ik weet ut.... mijn man en ik waren dus bijna onze rijbewijzen kwijt ( reden daar 70 te hard... tja brug had open gestaan...) maar er reed nog iemand voor ons en die haalden ze van de weg af... wij mochten door en de motorrijder achter ons moest er ook af.... waarschijnlijk hebben manlief en ik een engeltje ofzo? Ben wel bang dat er nog post binnen gaat komen :(
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan