Verkeerslichten die niet reageren

Geen probleem van maken. Zorg dat als je stilstaat je vlak bij die zwarte lijn, die voeler van de regelinstallatie, zeg maar, bent.
Iig zo dicht dat je met je voet een flinke stamp op die lijn kunt geven.
Works like a Charm :Y


Heel leuk bedacht maar werkt niet altijd.
1 kruispunt waar je de lus wel ziet maar al sta ik daar op de lijn te springen met m'n stalen neuzen en 105 Kg .............er gebeurd echt niets.
Ander kruispunt kun je stomgenoeg de lijnen niet zien. (of ik zag ze even niet i.i.g.)

RWS gaat het druk krijgen met de e-mail....................ik heb zojuist ook al een mail gestuurd *O* _O-
 
hmm toch maar ff een mailtje gestuurd naar RWS..lijkt mij toch wel handig

Funny, die gasten hebben morgenochtend ineens allerlei mailtjes van motorrijders die iets gratis willen hebben... O-)
 
wat ik mij dan afvraag: waarom werken detectielussen soms niet, maar lees je wel dat de lussen van de flitspaal je wel gewoon pakken?
 
Funny, die gasten hebben morgenochtend ineens allerlei mailtjes van motorrijders die iets gratis willen hebben... O-)


Psies, en overmorgen staat er in de Telegraaf dat overal in NL verkeerslichten niet meer op motorfietsen reageren _O-

Mjaah, teller staat nu pas op 3 mailers en 1 voorgenomen beller...........wie doet er nog meer mee met deze gerichte actie tegen RWS _O- _O-
 
Psies, en overmorgen staat er in de Telegraaf dat overal in NL verkeerslichten niet meer op motorfietsen reageren _O-

Mjaah, teller staat nu pas op 3 mailers en 1 voorgenomen beller...........wie doet er nog meer mee met deze gerichte actie tegen RWS _O- _O-

En daar gaat het mij niet eens om: ik wil gewoon die gratis magneet!!!!!
 
ik niet, de lichten in eindhoven die niet reageren hebben voor zover ik het weet er geen flitspaal bij staan, en ik kan zowat de volgorde van de lichten dromen

:P
 
Heel leuk bedacht maar werkt niet altijd.
1 kruispunt waar je de lus wel ziet maar al sta ik daar op de lijn te springen met m'n stalen neuzen en 105 Kg .............er gebeurd echt niets.
Ander kruispunt kun je stomgenoeg de lijnen niet zien. (of ik zag ze even niet i.i.g.)

Wel 's geprobeerd ??

Bij mij werkt t altijd, nooit geen problemen mee gehad :)
 
Mailtje is gestuurd, ben ook wel benieuwd.

Dat op de grond stampen heb ik ook weleens geprobeerd.
Als ik met de cb750 ben dan reageert het wel , ben ik met de RD dan niet.
Selectief ook nog :?
 
Ik ga echt niet volksdansen om 6 uur in de ochtend, omdat een verkeersregelinstallatie niet deugt -O-
 
Ik rijdt dan op het oudere nog slappere broertje van de DRZ. Ik heb ook wel eens last dat hij niet geregistreerd wordt.

Stevig aanrijden en over de registratie lussen slingeren zodat de motor én plat én in de vering gaat. Metaal komt dus dichter bij de inductie lus.

Maar goed, dit kan dus alleen wanneer het een beetje droog is, anders is de kans groot dat je op je plaat gaat. (lus zal je overigens perfect registreren)
Ik heb gelukkig wel de luxe van een fietspad er naast.


Volgens mij is Baksteen gewoon ongeduldig en heeft die lus hem al lang in de gaten voordat hij begint te stampen. :+

(Of je moet idd metaal in je laarzen hebben, maar dan kun je beter je voet boven de lus heen en weer slingeren volgens mij, systeem werkt niet op druk! )
 
ook ik heb een mailtje gestuurd.................
ook ik word knettergek van wachten op niks.............
ook ik zal heus door rood rijden als het mogelijk is (maar een magneet is zo handig om spijkers in het grind te vinden en zo je bandje te sparen)
 
Ik heb er laatst nog iets over gelezen, in het blad van de MAG geloof ik, maar weet ik niet meer zeker. In principe moeten die dingen alles goed registreren en dat doen ze dan ook. Maar als er reparaties aan het wegdek hebben plaatsgevonden kan het zijn dat ze niet meer gevoelig genoeg zijn voor motoren. Voor auto's valt dat natuurlijk direct op, maar voor motoren minder snel.

Dit soort situaties kun je melden bij de MAG, zij maken er werk van!

(Je wilt niet weten wat de MAG allemaal voor ons doet trouwens, echt de moeite waard om lid te worden! :} :} http://www.mag-nl.org/cmsms/)

Hier melden:
http://www.motorrijdersactiegroep.nl/cmsms/index.php?page=groen-licht
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan