verkeerslichten :(

sjoerdje1

MF veteraan
12 jul 2002
1.195
0
Zevenaar
als ik ff lekker ga 'toeren' en kom toevallig een stoplicht tegen(in duiven bij de macdonalds) en ik sta in m'n eentje in de rij voor de stoplichten dan wil het KLOTEDING niet op groen!!!!tips????
ik rij een honda XR250R en weeg zelf 60 kg, ok das niet bar veel maar ik moet nu telkens door rood rijden of wachten tot er eindelijk een auto achter me komt staan wat zelden gebeurt omdat daar bijna niemand afgaat!!!!!!IRRRI

gr.sjoerd :]

p.s. ja ik sta al op die gevoelige dingen op weg waar het licht op reageert!
 
Niks aan te doen tot zo ver.
Wachten tot er een auto komt die achter je komt staan.
Ik heb daar ook last van, niet bij allemaal merk ik wel eens.
Heen en weer over de lussen wil wel eens helpen, maar vaak niet.

De stoplichtenboer informeren dat het probleem zich voordoet lijkt me de voor de hand liggende optie.
 
haha dan mag je legaal door rood rijden :) , flitsen doen ze toch nie omdat ze je niet voelen ;) lol
 
haha dan mag je legaal door rood rijden :) , flitsen doen ze toch nie omdat ze je niet voelen ;) lol

Nee, legaal door rood bestaat niet. Het enigste is naar de stoep rijden. Motor uitzetten, over de zebra oversteken en daar naast de stoep weer opstappen.

Zonder lopende motor ben je een voetganger ;)
 
Ik heb het zelfde gehad in Leeuwarden, elke morgen als ik naar m'n werk ging kwam ik 3 van zulke onwillende lichten tegen (0m 05:00 uur)
ik heb het gemeld bij de meldkamer van onze vrienden in 't blauw, binnen een week was het probleem verholpen.
 
in Heerlen staan ook een hoop van die dingen.. :(

Ik vertrouw nu 's nachts gewoon op mijn eigen ogen ipv op het stoplicht...
 
Of van een oude speaker de magneet eruit slopen en die ergens onder plakken.

De brikkers hoeven dan ook niet te stoppen om onderdelen weer op te rapen
 
Met je motor heen en weer? Zigzaggen terwijl je stil staat voor het stoplicht? Lijkt me erg lastig allemaal, is wel een vervelend iets, ik heb dat op mijn werk, daar hebben we zo'n automatisch hek. Niet voor de motor dus, afstappen, door het voetgangersdeurtje naar buiten lopen, pasje erin, hek openen, opstappen en wegrijden. Erg handig inderdaad.
 
(die dingen gaan niet op gewicht dus...)
Werkt via inductie, dus iets van metaal erboven...
Erug klote ja als ie je niet 'meet'...
Gewoon zorgen dat je goed OVER de trepen rijd is alles wat je kunt doen. Ik heb er trouwes nog nooit problems mee gehad hoor... (RS125)
 
ik weet wel zeer zeker dat er ook zijn die op gewicht gaan.
wat ik wel eens doe is voorrem erop en de complete achterknt een eindje de lucht in laten komen door veel gas en de koppeling iets los te laten. ( dus net geen burn-out)
 
In Almelo staan 2 stoplichten die niet reageren op motoren. 1-tje vlak bij mijn huis, en das lastig. kruispunt als je af wilt slaan richting het theaterhotel, komende vanaf het viaduct over de ootmarsumsestraat. Die andere ergens op de schelhorst, weet niet precies waar.
 
Parkeer garage in Den Haag. Tering slagboom wilde niet meer open. Staan dus aantal auto's achter je te wachten. Links hoge stoep, rechts hoge stoep. :( :( Maar klinkt wel leuk effe het gas open in zo'n garage 8-)
 
mijn pa is er verschillende keren voor gepakt(door rood rijden omdat et stoplicht niet op groen wou) en heeft er ook een boete voor gekregen,maar effe zon leuk briefje opsturen en et werd meteen weggescholden.
 
(die dingen gaan niet op gewicht dus...)
Werkt via inductie, dus iets van metaal erboven...
Erug klote ja als ie je niet 'meet'...
Gewoon zorgen dat je goed OVER de trepen rijd is alles wat je kunt doen. Ik heb er trouwes nog nooit problems mee gehad hoor... (RS125)


idd, werkt op inductie, dus werkt daarom ook niet met aluminium. dat is dus de reden dat de huidige supersports er meer moeite mee hebben.
 
De oplossing is dus er gewoon een dikke magneet onder de kuip plakken? Kijk da's nog eens een waardevolle tip (als het werkt) :} Ik hoop alleen niet dat er daardoor een hoop schroot onder m'n kuip blijft hangen :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan