Verkeersovertredingen - de meest originele smoes?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
1
Velen hebben wel een origineel smoesje als ze worden aangehouden voor te hard rijden ofzo, de politie heeft daar echter meestal geen begrip voor.

Deze was wel erg vergezocht. :P

Zwarte gaten
Een vijfendertig jarige man uit Nieuw-Zeeland is gearresteerd wegens gevaarlijk rijgedrag. Hij reed zonder licht door de straten. De man verklaarde dat hij op zoek was naar zwarte gaten in het helal en zonder licht kon hij ze beter vinden.

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
Variant van dhr. 3VO:

\'Ik voelde me bedreigd door dat grijze kastje in de berm van de snelweg... Dus ik denk ik ga harder rijden, dan ben ik er sneller voorbij!!!

Wat denk je??? Heb ik toch mooi een bekeuring gekregen!!!\'

Mich

MF veteraan
23 nov 2001
2.032
5
38
Huizen
Eeb klassieker:
Mijn benzine is bijna op dus moest ik zo snel mogelijk naar een benzinepomp rijden.

BogaddE

MF veteraan
28 mei 2001
1.772
0
36
Hengelo
www.maartennaaier.nl
Vaak voorkomende:

Familielid in ziekenhuis in kritieke toestand.

En met zwangere vrouw in auto:

Vrouw moet bevallen.

Niet orgineel en ze zullen er vast ook niet snel intrappen, op de blik op de weg site staan ook heel veel (originele) smoesen dacht ik.

Dinky Toy

MF veteraan
2 nov 2001
6.094
0
42
m\'n accu was leeg en die wou ik ff snel opladen

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.609
7
52
Of deze: ik heb me verslapen en heb haast want ik moet voorkomen omdat ik te hard heb gereden. ;)

Monomuis

MF veteraan
Donateur
11 jul 2001
22.401
605
Nederland
www.startersmotor.nl
Ik moet heel nodig schijten/zeiken maar dat mag niet in het wild, dus wilde ik zo snel mogelijk naar huis voordat het overal op straat ligt.
U moet soms toch ook wel eens nodig agent ?

zoiets? :)

Jeremy Freestyle

MF veteraan
20 dec 2001
2.732
0
38
www.Stuntshows.nl
Ik voelde me bedreigd door die Volvo die de heletijd achter me aan reed en d8 die moet ik kwijt zien te raken....

Ik kon niet weten dat jullie(politie) dat waren. Tegenwoordig is het zo gevaarlijk met al die agressieve mensen in de auto\'s... ;)

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
46
Assen
Agent: \"U reed 100 waar u 80 mag.\" Ik: \"Ja en als je me niet had aangehouden, reed ik nu 130!\" :+

:j

Monomuis

MF veteraan
Donateur
11 jul 2001
22.401
605
Nederland
www.startersmotor.nl
Agent: \"U reed 100 waar u 80 mag.\" Ik: \"Ja en als je me niet had aangehouden, reed ik nu 130!\" :+

:j
;) M\'n schoonmoeder reed een keer met d\'r scooter door rood. Wordt ze aangehouden door een motoragent \'ja mevrouw u reed door rood!\'
zegt ze terug \'ja en u ook, anders had u me nooit aan kunnen houden\' ;)
En waarempel, ze kwam er nog af ZONDER bon! :}

Desmo

MF veteraan
19 dec 2001
2.170
0
49
Bayern
ooit in A\'dam aangehouden door motoragenten met lasergun. vriendin achter op net eten opgehaald.
agent vraagt aan mij:\"waarom reed u zo hard?\" (93 waar 50 was toegestaan
mijn vriendin antwoorde:\"anders wordt het eten koud\"

380 gulden boete. |(

toch ben ik met haar getrouwd.

Skoezie

MF veteraan
21 mei 2001
7.367
1
46
Assen
ooit in A\'dam aangehouden door motoragenten met lasergun. vriendin achter op net eten opgehaald.
agent vraagt aan mij:\"waarom reed u zo hard?\" (93 waar 50 was toegestaan
mijn vriendin antwoorde:\"anders wordt het eten koud\"

380 gulden boete. |(

toch ben ik met haar getrouwd.
Beetje kinderachtig van die petten. Ze blazen zelf wel met de zwaailichten aan van de cafetaria weer terug naar het bureau zodat hun vreten niet koud word, maar de normale burger mag gelijk lappen. Tsss... zielig volk :j

koga

Die hard MF'er
16 sep 2001
676
0
Breda
A: \"MAAR IK ROOK NIET \"!!!!!!!!

B: \"Agent ik leef helemaal volgens de principes van mijn geloof, en bij de tien geboden stond nix over te hard rijden !!! of komt u nooit in de kerk ( pffffffffffff)??? u maakt me toch niet wijs dat in zo\'n beschaafd land een aantal goddelozen als u de dienst uit maken ???? schaam u en leer vergeven,,,,, ik vergeef u ook deze blunder !!!!!!!! :+ :+ :+

c : ik rijd volgens het koga verkeersregelement, alleen rijden waar plek is , maakt niet uit of je hard of zacht rijd, als je geen brokken maakt was er plek???? leg mij eens uit waar daarmee mis is,,,, terug naar het simpele , maar EEEEEEN (1) regel, dan wordt jouw werk ook een stuk makkelijker , of zie ik dit weer verkeeerd ??
:+ :+ :+

Desmo

MF veteraan
19 dec 2001
2.170
0
49
Bayern
Zou je ook lachend met 240 bij haar achterop zitten? ;)
errug moeilijke vraag... :9

maar denk \'t wel. haar kennende doet ze het niet eerder dan dat ze er zelf van overtuigd is dat ze het kan.
(moet ze wel eerst v.d. zomer ff haar motor-rijbewijs halen, mag ze op die duc rijden. is er iets mooiers: een lekker ding op een mooie brommer...?)