Verkeersovertredingen - de meest originele smoes?

Revolution

MF veteraan
2 jun 2001
16.917
3
Velen hebben wel een origineel smoesje als ze worden aangehouden voor te hard rijden ofzo, de politie heeft daar echter meestal geen begrip voor.

Deze was wel erg vergezocht. :P

Zwarte gaten
Een vijfendertig jarige man uit Nieuw-Zeeland is gearresteerd wegens gevaarlijk rijgedrag. Hij reed zonder licht door de straten. De man verklaarde dat hij op zoek was naar zwarte gaten in het helal en zonder licht kon hij ze beter vinden.
 
Zeg gewoon dat je zo hard moet gaan om in de tijd te kunnen reizen. \"Was er bijna agent, maar toen hield U me aan.\"

Back to the Future!
 
Variant van dhr. 3VO:

\'Ik voelde me bedreigd door dat grijze kastje in de berm van de snelweg... Dus ik denk ik ga harder rijden, dan ben ik er sneller voorbij!!!

Wat denk je??? Heb ik toch mooi een bekeuring gekregen!!!\'
 
Eeb klassieker:
Mijn benzine is bijna op dus moest ik zo snel mogelijk naar een benzinepomp rijden.
 
Vaak voorkomende:

Familielid in ziekenhuis in kritieke toestand.


En met zwangere vrouw in auto:

Vrouw moet bevallen.

Niet orgineel en ze zullen er vast ook niet snel intrappen, op de blik op de weg site staan ook heel veel (originele) smoesen dacht ik.
 
M\'n licht doet het niet dus ik wou voor donker thuis zijn
 
Of deze: ik heb me verslapen en heb haast want ik moet voorkomen omdat ik te hard heb gereden. ;)
 
Ik moet heel nodig schijten/zeiken maar dat mag niet in het wild, dus wilde ik zo snel mogelijk naar huis voordat het overal op straat ligt.
U moet soms toch ook wel eens nodig agent ?


zoiets? :)
 
Ik voelde me bedreigd door die Volvo die de heletijd achter me aan reed en d8 die moet ik kwijt zien te raken....

Ik kon niet weten dat jullie(politie) dat waren. Tegenwoordig is het zo gevaarlijk met al die agressieve mensen in de auto\'s... ;)
 
Agent: \"U reed 100 waar u 80 mag.\" Ik: \"Ja en als je me niet had aangehouden, reed ik nu 130!\" :+

:j
 
Wheeliend, staand op de voetsteunen, 3de versnelling. En dan politie inhalen.

Sorry, die nieuwe motor van me heeft ook zoveel vermogen.
 
Agent: \"U reed 100 waar u 80 mag.\" Ik: \"Ja en als je me niet had aangehouden, reed ik nu 130!\" :+

:j

;) M\'n schoonmoeder reed een keer met d\'r scooter door rood. Wordt ze aangehouden door een motoragent \'ja mevrouw u reed door rood!\'
zegt ze terug \'ja en u ook, anders had u me nooit aan kunnen houden\' ;)
En waarempel, ze kwam er nog af ZONDER bon! :}
 
ooit in A\'dam aangehouden door motoragenten met lasergun. vriendin achter op net eten opgehaald.
agent vraagt aan mij:\"waarom reed u zo hard?\" (93 waar 50 was toegestaan
mijn vriendin antwoorde:\"anders wordt het eten koud\"

380 gulden boete. |(

toch ben ik met haar getrouwd.
 
agent vraagt aan mij:\"waarom reed u zo hard?\" (93 waar 50 was toegestaan
mijn vriendin antwoorde:\"anders wordt het eten koud\"
toch ben ik met haar getrouwd.

Ik zou der trouwen net om zulk een antwoord.. zalig toch?!
 
ooit in A\'dam aangehouden door motoragenten met lasergun. vriendin achter op net eten opgehaald.
agent vraagt aan mij:\"waarom reed u zo hard?\" (93 waar 50 was toegestaan
mijn vriendin antwoorde:\"anders wordt het eten koud\"

380 gulden boete. |(

toch ben ik met haar getrouwd.

Beetje kinderachtig van die petten. Ze blazen zelf wel met de zwaailichten aan van de cafetaria weer terug naar het bureau zodat hun vreten niet koud word, maar de normale burger mag gelijk lappen. Tsss... zielig volk :j
 
A: \"MAAR IK ROOK NIET \"!!!!!!!!

B: \"Agent ik leef helemaal volgens de principes van mijn geloof, en bij de tien geboden stond nix over te hard rijden !!! of komt u nooit in de kerk ( pffffffffffff)??? u maakt me toch niet wijs dat in zo\'n beschaafd land een aantal goddelozen als u de dienst uit maken ???? schaam u en leer vergeven,,,,, ik vergeef u ook deze blunder !!!!!!!! :+ :+ :+

c : ik rijd volgens het koga verkeersregelement, alleen rijden waar plek is , maakt niet uit of je hard of zacht rijd, als je geen brokken maakt was er plek???? leg mij eens uit waar daarmee mis is,,,, terug naar het simpele , maar EEEEEEN (1) regel, dan wordt jouw werk ook een stuk makkelijker , of zie ik dit weer verkeeerd ??
:+ :+ :+
 
Zou je ook lachend met 240 bij haar achterop zitten? ;)

errug moeilijke vraag... :9

maar denk \'t wel. haar kennende doet ze het niet eerder dan dat ze er zelf van overtuigd is dat ze het kan.
(moet ze wel eerst v.d. zomer ff haar motor-rijbewijs halen, mag ze op die duc rijden. is er iets mooiers: een lekker ding op een mooie brommer...?)
 
Terug
Bovenaan Onderaan