Verkeersproblemen omgeving Gouda..

El_Scorpio

MF'er
3 jul 2004
72
0
Boskoop
In Gouda is het voor het verkeer momenteel één groot drama .... voor automobilisten dan.. *D
Situatie : er wordt een rotonde aangelegd waardoor een zeer belangrijke toegangsweg geblokkeerd is en wordt omgeleid via een andere toegangsweg die hierdoor verstikt raakt. Dit geldt ook in de avondspits de stad uit. Het probleem is volgens mij echter niet dat er van 1 weg gebruik maakt maar dat de verkeerslichten niet anders worden afgesteld. Nu staat het doorgaande verkeer, net als normaal, te wachten op de andere verkeersader waar nu echter helemaal geen verkeer rijdt. Waarom denkt niemand erover na om de verkeerslichten aan te passen?? Als het doorgaande verkeer meer voorrang krijgt zou er volgens mij helemaal geen fileprobleem meer zijn. Het zal mij verder worst zijn want ik heb het genoegen er met mijn hornetje lekker doorheen te rijden. Dit keer heb ik echter wel een beetje met de automobilisten te doen die overigens stuk voor stuk netjes plaats maken, eerlijk is eerlijk.
 
Meestal zetten ze wel van die stoplichten neer met gele / geel-zwarte palen. Netzoals gele strepen op de weg. Misschien hebben ze er niet genoeg meer over omdat het overal open staat ? :P
 
waar in gouda is dat ?

De nieuwe gouwe is afgesloten en alles moet nu via de Goudse poort naar binnen en in de avondspits (nou ja spits...om 4 uur staat het al vast voor nix), verkeerslichten bij de mac en bij de Audi dealer zijn het probleem. :(
 
Het is niet leuk..

Maar het valt nu wel weer me.

Erger was het toen de burg. v. renesingel, goudse houtsingel en het
kruispunt na de sluizen waren afgesloten.
Over 2 weken wordt het leuker dan kan je helemaal de coenecoop niet meer over
2 weken lang.

ahhgg nog 4 weken en dan moet het af zijn.
 
ja het schiet me weer te binnen.
kon vorige week de brug nog nemen.(kwam uit richting waddinxveen)
als ik rechtdoor had gewild had ik een probleem gehad.
dat was een woensdag dus toen was het al afgesloten.
 
Ben vanmorgen over de sluizen gegaan en dat ging prima! Weinig verkeer Gouda in. Maakt met de motor niet zoveel uit maar toch, je kan gewoon lekker doorrijden. (alleen die waardeloze mist....vizier open)..
 
Terug
Bovenaan Onderaan