Verkeersregelaars trucktour Tilburg

panter

MF veteraan
22 okt 2004
2.073
65
brabant
dit jaar rij ik voor de 1e keer mee met de trucktour als verkeersregelaar zijn er nog meer m-f ers die dit jaar mee rijden ? post het hier
 
weet ik niet ik denk dat het aanbod wel groter is dan dat er vraag naar is er zullen vast heel veel motorrijders op reageren maar je kunt eens informeren bij leo@fcleo.nl hij regelt dat allemaal
 
Ik rijd mee, niet op de motor maar met de wagen waar ik door de week voor AVR mee rijd.




full
 
Even dit topic afstoffen.

Zijn er nog MF'ers die komende zondag meerijden?


Yep, ben erbij als verkeersregelaar. Route staat al op de routerol. Een route die dit jaar wel een bijzondere uitdaging in zich bergt in het ochtenddeel: Oldtimerrally die voorrang moet krijgen op het truckconvooi. Sowieso een druk weekend, want zaterdag rolt in Bavel het Bavels truckconvooi.
 
rij je in bavel ook mee dan anders zie ik je daar wel
Yep, ben erbij als verkeersregelaar. Route staat al op de routerol. Een route die dit jaar wel een bijzondere uitdaging in zich bergt in het ochtenddeel: Oldtimerrally die voorrang moet krijgen op het truckconvooi. Sowieso een druk weekend, want zaterdag rolt in Bavel het Bavels truckconvooi.
 
@ Panter en ThunderSTreak: op welke motoren moeten we letten?
Dutch Steph: Honda NT650V Deauville
GPZ_PAULUSKE: Mercedes Econic
Redrider013: Honda XR650R
full
 
Laatst bewerkt:
En het weer ziet er prachtig uit (de voorspelling althans) ...vorig jaar was het ook zo'n mooi weer.
 
@ Panter en ThunderSTreak: op welke motoren moeten we letten?
Dutch Steph: Honda NT650V Deauville
GPZ_PAULUSKE: Mercedes Econic
Redrider013: Honda XR650R
(Afbeelding)
GA JE OP DIE NOppen op de weg rijden?

eerste de beste stoplicht waar je optrekt schieten alle voetgangers verschrikt aan de kant van je rubberkogels mooie oproerpolitiewannabe :+
 
Denk het inmiddels niet meer. Verkeersregelaars, kleine 160, zijn allemaal al opgeleid en geinstrueerd door het regiokorps Midden- en West Brabant.


Even een vraagje op praktisch gebied; komen we met de trucktour nog viaducten tegen lager dan 4 meter? Zal wel niet aangezien er vast ook wel volumebakwagens meerijden maar het is niet verkeerd om te weten want onder 3,8m kom ik niet door. (altijd handig met een vuilniswagen in Tilburg, de stad waar ze 3,8m hebben uitgevonden, zucht....)
 
Even een vraagje op praktisch gebied; komen we met de trucktour nog viaducten tegen lager dan 4 meter? Zal wel niet aangezien er vast ook wel volumebakwagens meerijden maar het is niet verkeerd om te weten want onder 3,8m kom ik niet door. (altijd handig met een vuilniswagen in Tilburg, de stad waar ze 3,8m hebben uitgevonden, zucht....)

Denk dat de organisatie daar al rekening mee heeft gehouden. Drie viaducten bij mijn weten: paralelweg A-58/Rielsweg ri. Hub v Doorneweg, Goilesweg-Tilburgseweg onder A-58 Bij WII stadion en een viaduct onder de ringbaan west door aan het eind. Profielmaat van 4.00 meter allemaal!

Je krijgt wel een verrassing in de ochtenduren. De zesuurse van Breda kom je tegen onder Gilze en voorbij Hulten(oldtimerralley van de Baronierijders). Ze hebben voorrang op het truckconvooi is ons gezegd.

De beruchte Tilburgse spoorviaducten worden gemeden.
 
Laatst bewerkt:
Toch gevonden!!
Hier nog een keer ik en mijn niet altijd even enthousiast zwaaiende maar toch bijzonder blije bijrijdster Winnie:

full
 
Was een beetje warm zelfs vond ik. Hartverwarmend zeker, maar ook qua temp. Geslaagde dag en veel blije gezichtjes gezien. Top dus!

Wel weer wat nerds tegen gekomen die moeite hebben met een stopteken van een verkeersregelaar. Gaan ze waarschijnlijk wel een probleem meer krijgen ;)
 
Was een beetje warm zelfs vond ik. Hartverwarmend zeker, maar ook qua temp. Geslaagde dag en veel blije gezichtjes gezien. Top dus!

Wel weer wat nerds tegen gekomen die moeite hebben met een stopteken van een verkeersregelaar. Gaan ze waarschijnlijk wel een probleem meer krijgen ;)

Treurige figuren idd, tussen mij en mijn collega schoot ook zo'n gejaagde p*nis door, lekker nuttig!
Verder echt geweldig, ook een pluim voor alle verkeersregelaars; voor ons vrachtwagens liep het gesmeerd vandaag.
 
Ik heb van het regiokorps Tilburg begrepen dat er drie doorrijders zeer waarschijnlijk een 'muldertje' op kenteken krijgen. Bedrag is reed bekend €130,--
Alle viaductjes kunnen nemen met je Merc. Econic.? ;) Scheelt een hoop als die arm naar beneden is!
 
Laatst bewerkt:
Hoe ging dat, hebben jullie zelf het kenteken opgenomen met getuigen of heeft de politie zelf de overtreding gezien?
 
van de ene kant terecht dat ze een bekeuring krijgen, maar als er 100 meter verder een truck aan komt kachelen kan je er echt wel makkelijk tussen...
 
Ik rijd mee, niet op de motor maar met de wagen waar ik door de week voor AVR mee rijd.
(Afbeelding)
check! -->gespot
helaas niet gezien
GA JE OP DIE NOppen op de weg rijden?

eerste de beste stoplicht waar je optrekt schieten alle voetgangers verschrikt aan de kant van je rubberkogels mooie oproerpolitiewannabe :+
:+
van de ene kant terecht dat ze een bekeuring krijgen, maar als er 100 meter verder een truck aan komt kachelen kan je er echt wel makkelijk tussen...
dat klopt
maar dat wordt beslist naar inzicht van de desbetreffende verkeersregelaar
zolang hij/zij beslist dat je moet wachten, moet je wachten.
ook een pluim voor alle verkeersregelaars; voor ons vrachtwagens liep het gesmeerd vandaag.
:} vrachtwagenchaufeurs ook bedankt (toet toet)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan