Verkeerssituatie A1 opnieuw gewijzigd

R(emco)1

MF veteraan
30 jul 2002
16.130
12
Ik reed afgelopen nacht op de A1 vanaf de Bijlmer richting Baarn, zijn er weer wegwerkzaamheden bij de grote parkeerplaats bij Naarden/Bussum. Verkeerssituatie was daar vorig jaar gewijzigd, drie rijbanen werden er twee met ritsstrook. Stond dus altijd vast daar. Had goede hoop dat ze daar eens wat aan gingen doen, en verdomd! Rij er vanmiddag weer, zijn er weer drie rijstroken die pas na de parkeerplaats overgaan naar twee met in en uitvoegstrook, en het reed dus ook gewoon weer door. Eindelijk eens een goede ingreep!
 
Hey Remco,

Kom je uit Baarn?
sorry maar het is een beetje off-topic.
Het gaat namelijk hierom ik zoek nog mensen en motorrijders die het leuk vinden om zo af en toe eens een stukkie te gaan rijden.
 
Hey Remco,

Kom je uit Baarn?
sorry maar het is een beetje off-topic.
Het gaat namelijk hierom ik zoek nog mensen en motorrijders die het leuk vinden om zo af en toe eens een stukkie te gaan rijden.

Ik kom uit huizen.
Ik rijd graag ook wel een stuk mee.
Maar ben zelf niet goed in route's uitstippelen.
Het moet voor mij alleen wel droog zijn.
Ik kan 's avonds en in het weekend.
Mocht je interesse hebben mail dan maar.

ps. Dat dat verandert is bij de A1 is Super :} :} :}
 
Hey Remco,

Kom je uit Baarn?
sorry maar het is een beetje off-topic.
Het gaat namelijk hierom ik zoek nog mensen en motorrijders die het leuk vinden om zo af en toe eens een stukkie te gaan rijden.

Je zoekt mensen én motorrijders! LOL :P

Yep, ik woon in Baarn. Lijkt me leuk om eens wat rond te touren in de buurt. Moet de mooie plekjes van het Gooi nog even wat meer ontdekken.
 
He Hallo daar,

Ik kom ook uit Huizen en mijn vriendin ook, is vaak zo als je samen woont :?
Wij zijn ook verwoet motor rijders, maar ik heb als hobby en fun ook nog een crossmotor, weten jullie of je ergens in het gooi of omstreken ergens kan crossen!?

Ik weet wel een echte crossbaan maar das helemaal bij soesterberg!!? :]
 
He Hallo daar,

Ik kom ook uit Huizen en mijn vriendin ook, is vaak zo als je samen woont :?
Wij zijn ook verwoet motor rijders, maar ik heb als hobby en fun ook nog een crossmotor, weten jullie of je ergens in het gooi of omstreken ergens kan crossen!?

Ik weet wel een echte crossbaan maar das helemaal bij soesterberg!!? :]
Gewoon proberen een (werk)dag achter R(emco)1 aan te rijden })
 
De pest is alleen.....zo was het een jaar geleden ook. Waarom ze het in eerste instantie gewijzigd hebben is me altijd een raadsel gebleven :?
Gokje: verkeersveiligheid. Met driebaans-naar-tweebaans-met-uitvoegstrook krijg je vaak dat mensen van de rechterbaan naar het midden willen (omdat ze niet op de afrit willen komen) en mensen die van helemaal links naar de afrit toe willen. Je weet hoe goed koekblikkers in kijken zijn, dus die komen elkaars spiegels tegen ergens op de middenbaan :-)

Kan dus voor motorrijders daar best link zijn nu om op de middenbaan te rijden...
 
Gokje: verkeersveiligheid. Met driebaans-naar-tweebaans-met-uitvoegstrook krijg je vaak dat mensen van de rechterbaan naar het midden willen (omdat ze niet op de afrit willen komen) en mensen die van helemaal links naar de afrit toe willen. Je weet hoe goed koekblikkers in kijken zijn, dus die komen elkaars spiegels tegen ergens op de middenbaan :-)

Kan dus voor motorrijders daar best link zijn nu om op de middenbaan te rijden...

Daar ben je toch motorrijder voor geworden :P

Om je leven op het spel te zetten en voor alles en iedereen te kijken, denken en anticiperen....

Staat er nu als een lolletje misschien, maar ik geloof toch wel de waarheid die erin zit.

Er zijn meer van dat soort situaties. Bij Zwollywood zijn ze het nu aan het maken zelfs. Als je net je RBW heb, kan het je ff benauwd worden, maar met wat ervaring en het hoofd koel houden ... Ik zie het probleem niet eigelijk.

Ik zie meer het probleem in de zero tolerance van sommigen op de weg.
En daar heb je zo'n 2-->3-->2 weg niet voor nodig.
 
Terug
Bovenaan Onderaan