[Verkocht] Bandit 1200 frame + tank, GSX1100F blok in delen

Status
Niet open voor verdere reacties.

raytje192

Die hard MF'er
29 jun 2009
308
1
Almere
Jaren geleden aangeschaft om een grote broer streetfighter te bouwen voor mijn Bandit 600 fighter :+
Maar wijziging in de plannen zorgt ervoor dat ik ruimte nodig heb in de garage. Dus mag dit spul op zoek naar een andere liefhebber :)

Subframe van het frame is al verwijdert, en heb ik ook niet meer in mijn bezit. Frame is wel voorzien van een kenteken en momenteel geschorst.
Frame mag je gratis komen ophalen. Kentekenbewijs en tenaamstelling code zijn aanwezig om online te kunnen overschrijven
.
Frame gereserveerd
IMG_2999.jpgIMG_8507.jpg

Bandit 1200 tank, zonder tankdop of brandstofmeter/kraan. Geen roest of deuken, kan wel spuitbeurtje gebruiken. Mag weg voor weinig, doe een bod en kom er om :)
tank gereserveerd

IMG_4000.jpgIMG_4522.jpg:')

Daarnaast heb ik nog een GSX1100F blok in onderdelen liggen, foto is enkel het carter. Volledige blok is aanwezig, inclusief carbs, radiator en volgens mij zelfs de draadboom.
Alle delen zitten netjes opgeborgen in kisten/kratten momenteel vandaar enkel foto van de carters. Kilometerstand is onbekend, vorige eigenaar beweerd het van onder een lopende fiets te hebben gehaald en heeft het uit elkaar gehaald om te reviseren en spuiten en was begonnen aan het "flowen" van de kop........ :/

Mag weg voor weinig, geen losse delen, gewoon alles meenemen, wil er vanaf en heb geen zin om met losse delen te leuren O-)
(Alles is wel exclusief het zwart/witte monster op de foto :+ )

IMG_1548.jpg

Gezien formaat, gewicht, noodzaak tot overschrijven, hoeveelheid, kwetsbaarheid enkel ophalen. Dat kan in het altijd mooie Almere (Buiten) :)

Neem je alles in 1x mee, mag je het allemaal gratis meenemen *O*:t
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Reacties
3
Weergaven
350
Reacties
0
Weergaven
237
Reacties
1
Weergaven
543
Terug
Bovenaan Onderaan