Verkocht: Bering textiel heren motorpak mt M

Status
Niet open voor verdere reacties.

Siedo

MF veteraan
2 aug 2009
1.359
5
Ik verkoop mijn Bering textiel motorpak, omdat ik een leren pak op maat heb laten maken. Dit pak is dus over en kan nog heel goed een tweede ronde mee. Uiteindelijk is er slechts één seizoen mee gereden.
Pak oogt als nieuw.

Het betreft om een matchende jas en broek die je middels rits aan elkaar kan bevestigen . Zie fotos.

De jas heeft op de armen ritsen. Als je deze opent, waait het pak door. Erg prettig.
De jas heeft ook een binnenjas voor de wat koudere dagen. Deze is niet te zien op de foto's, maar is nog wel aanwezig.
Op de schouders, rug en elleboog zit bescherming.

De broek heeft op de heupen en knieën bescherming.

Pak is gedragen met een lengte van ~1.90 en ~70KG.

Vraagprijs is 150 euro. Voor vragen of een gezond bod graag een Persoonlijk Bericht.

2m6sx83.jpg


t978li.jpg


2m6sx83.jpg


vxzuo8.jpg


2qxavk5.jpg


dcdgdh.jpg


4rfbis.jpg


2nbu9h2.jpg


33nc9z7.jpg
 
Een hoop foto's zie ik netjes. Waar heb je dat lerenpak opmaat laten maken, is het toevallig Damen. Succes met de verkoop.
 
Een hoop foto's zie ik netjes. Waar heb je dat lerenpak opmaat laten maken, is het toevallig Damen. Succes met de verkoop.
Dank je.
Ik heb inderdaad een Damen pak op maat laten maken. Dit heb ik destijds bij Ten Kate gedaan. Meer dan prima service en hoog kwaliteit pak!
 
Aangezien ik zelf al in het bezit ben van de jas :) , verkoop je de broek ook los? En zo ja, wat vraag je ervoor?

Ben wel verrast dat je een M past, ik ben 10 cm korter en 10 kilo zwaarder en mijn jas is een maat L.

[Edit] Is de broek eigenlijk waterdicht?
 
Laatst bewerkt:
De jas heeft ook een binnenjas voor de wat koudere dagen. Deze is niet te zien op de foto's, maar is nog wel aanwezig.
Oké, bij nader inzien is de binnenkleding voor jas en broek niet te vinden. Ergens in het ouderlijk huis moet het liggen, maar na diverse pogingen komt het niet boven water.

Dus nu tegen elk aannemelijk bod. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan