[VERKOCHT] CB500 PC26 500 euro

Status
Niet open voor verdere reacties.

web

MF veteraan
8 sep 2014
2.347
1.567
op een gooise zandhoop
  • pekelfiets
  • woonwerkfiets
  • mondkapjesplicht-vermijder
  • openbaar kuchend veevervoer vermijder
  • beginnersmotor (wel A - 43kW op kenteken)
  • heropstappersbrommer
  • "don't care" brommer
  • vrij parkeren stadsbrommer
  • Overal tussendoor brommer
  • ... verzin het maar. Dit ding kan alles behalve sprintjes winnen van een Busa.

    20201213_151630_HDR.jpg
20201213_152014s.jpg


Doet het altijd, vraagt zelden aandacht. Lekkere twin, soepel maar toch lekker anders dan de viercylinder zoemertjes.

Voor mij was het m'n woonwerk brommer binnen Amsterdam. Geniale "go anywhere, park anywhere for free".
Maar sinds de "intelligente lockdown" werk ik thuis en staat ie stil. In een verwarmde garage, dat wel!
Nu ga ik ook nog de stad uit, dus mag ie wel eens plaats maken voor wat groters.

Je ziet aan het frame en dergelijke dat ie het grootste deel van z'n leven binnen gestaan heeft. Maar hij is ook heus wel eens omgevallen getuige een barstje in de kont en een krasje hier of daar.

Ik heb er zelf een nieuwe originele NAKS op gezet (NokkenAsKettingSpanner) en het voortandwiel van de aandrijfketting vervangen.
Banden kunnen nog wel even, ketting ook. Wel een nieuwe accu nodig omdat ik helaas de USB aan heb laten staan... sinds maart.

Aan accessoires zit er dus een USB laadaansluiting op (MET schakelaar 8)7) en verder... niets!

Omdat "less = more" heb ik die maffe zijkappen voor en achter de tank eraf gehaald, maar die zijn er nog wel bij voor als jij ze wél mooi vindt.
(eentje heeft een afgebroken pootje ... is misschien te lijmen, maar zonder zit ie ook goed vast):

20201213_154319s.jpg

Bouwjaar 1996, staat nu 98188 km op - wie rijdt hem naar de NUL ??
Kenners weten dat ie makkelijk nog een klokje rond kan. Onverwoestbaar, niet voor niets zeer geliefd in het verre oosten.

Mag weg voor één euro per cc: 500 euro.

(in)ruil van iets met ABS is bespreekbaar, mag zwaarder zijn. Bvb een ouwe Pan is een optie, maar iets kleiners ook.
Als het mij goed past is bijbetalen naar waarde bespreekbaar (van mijn kant dus)
 
Laatst bewerkt:
Leuke tekst, als deze niet verkoopt dan weet ik het niet meer, succes met de verkoop.
 
Ik heb nog wel een 2015 ER-6F staan met ABS waar je hem op in mag ruilen ;) .

Heeft onlangs € 2000,- onderhoud gehad (facturen aanwezig) en een mooi MIVV uitlaatsysteem t.w.v. € 550,- waardoor deze SuperTwin nog lekkerder klinkt.
 
Dénk dat die door z'n bouwjaar net ff boven budget gaat zijn (en voor zoveel geld dan toch wel wat tam), maar bedankt voor het aanbod 8-)
Best wel bijna goed verder, zo'n ER6f... fully faired, ABS, niet te schreeuwerig. Wil je hem serieus aanbieden doe dan ff een pb'tje met prijs en/of een link naar je eigen advertentie.
 
Leuke tekst, als deze niet verkoopt dan weet ik het niet meer, succes met de verkoop.
Toch loopt het geen storm. Op zich niet raar in december.

Alhoewel... met de winkels dicht en overbelaste pakketdiensten, is het echt niet makkelijk om een leuk kerstkado te kopen!

En hij is nog rood ook. Dé kleur voor onder de kerstboom!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan