VERKOCHT! GSX-R 750 SRAD 1997 €1450

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomsta1488

MF'er
11 nov 2017
36
0
VERKOCHT,

Na bijna 10 jaar trouwe dienst binnen onze familie heb ik besloten om mijn Suzuki GSX-R 750 SRAD (V) uit 1997 te verkopen.
Ik heb er zelf ruim anderhalf jaar erg veel plezier van gehad en daarvoor is hij zo'n 9 jaar van mijn broer geweest. De motor wordt verkocht omdat ik zelf een iets jongere sportmotor heb gekocht die ik al een tijdje op het oog had.
We hebben de motor altijd met veel zorg behandeld en daarom is hij technisch gezien nog helemaal orde, ondanks zijn wat hogere kilometerstand. Laat je hierdoor vooral niet afschrikken, want deze betrouwbare Gixxer is nog goed voor vele mooie kilometers plezier!
In de loop der tijd heeft de motor wel wat gebruikerssporen en schaafplekjes opgelopen. Dit is allemaal puur cosmetisch. Ik heb het nooit storend gevonden, maar mocht je een GSX-R zoeken in showroom staat dan is deze dat niet. Wat het wel is, is een zeer betrouwbare, zeer vlotte motor, welke garant staat voor een hele brede glimlach en nog jaren lol. Ik verwacht ook niet dat hij in waarde zal zakken. Het gaat hier om een old school sportmotor met 129 PK, zonder hulpsystemen. Wat dat betreft echt ouderwets motorrijden dus! Het is mijn eerste sportmotor en ik moet zeggen dat ik hem ook voor beginnende motorrijders geschikt vind. Zolang je er maar verstandig mee om gaat. Het volledige vermogen komt namelijk vrij geleidelijk hoog in de toeren vrij. Daarom is er ook op een wat rustiger tempo goed met de motor te rijden. Wil je er echter als een raket vandoor, dan is dat geen enkel probleem :).
Riante opbergruimte onder de buddyseat. Iets wat je bij moderne sportmotoren niet meer ziet. Dit model heeft 4 carburateurs & handmatige choke. De motor is volledig origineel.
Op onderhoud is nooit bespaard. Er zijn facturen aanwezig om dit aan te tonen en alle slijtagedelen zijn dus dik in orde. Ook het blok loopt erg fijn. Wordt altijd netjes warm gereden voordat er toeren mee gemaakt worden. Al het onderhoud wat de vorige eigenaar (mijn broer) heeft laten doen is door een motorzaak gedaan. Vorig jaar heb ik daarnaast de motor zelf een grote beurt gegeven. Hierbij is het volgende gedaan:

NGK Iridium bougies
Motorolie + oliefilter
Luchtfilter
Koelvloeistof
Thermostaat
Thermoswitch
Koelsysteem gereinigd
Klepspeling gecontroleerd
Nieuwe kleppendekselpakking
Daarnaast houd ik de motor en ketting altijd netjes schoon / gesmeerd. Sinds het hierboven genoemde onderhoud is er grofweg 500 km met de motor gereden. Ik rijd eigenlijk alleen maar met mooi weer en tijdens motorweekendjes in Duitsland. De GSX-R Staat droog binnen gestald.
Deze leuke sportmotor is klaar om op te stappen. Te bezichtigen in Deventer, Overijssel.

Omdat ik graag jouw en mijn tijd en energie bespaar vermeld ik nadrukkelijk het volgende:
- ALLEEN SERIEUS GEÏNTERESSEERDEN
- VRAAG PRIJS VAN €1450
- INCLUSIEF DUO-ZITJE EN KAPJE
- INCLUSIEF ORIGINELE SUZUKI GEREEDSCHAPSSET
- AANWEZIGE FACTUREN
- 1 ORIGINELE SLEUTEL MET GSX-R SLEUTELHANGER
- EXCLUSIEF PADDOCK STAND GETOOND OP FOTO. (Deze heb ik nodig voor mijn nieuwe motor)

Basiskleur rood
Kenteken MZ30TJ
Conditie gebruikt
Soort sport
Bouwjaar 1997
Aantal cilinders 4-cilinder
Kilometerstand 76000 km


Vragen? Ik heb erg veel close-up foto's van details, Ik deel ze graag met je!
Mail of bel gerust! 0681935477

m.v.g.

Tom



DSC04139.jpg






DSC04141.jpg



DSC04176.jpg


DSC04178.jpg

DSC04151.jpg


DSC04149.jpg


Volg deze links voor alle gedetailleerde foto's!

Fotogallerij GSXR 750































































































Ttrefwoorden: Suzuki GSR, GS, GSX, 500,600,700,750, 1000RR, Sportmotor, Street Fighter, Naked Bike, Circuit motor, buikschuiver, carburateurs.
 
Laatst bewerkt:
Stomme opmerking maybe.. maar voor iemand. die zn kettingset veel cleaned en smeert...ziet ie er slecht onderhouden uit. Veel oud vet bij je kettingwiel en de rollen glimmen je tegemoet. Juist die moeten gesmeerd zijn..en dus een zwarte "look" hebben.
Ik ben zo iemand die dan denkt..hmm..hoe zal je dan zn klepspeling dan gedaan hebben...
 
Het lijkt er mijns inziens op dat de ketting net is ingespoten of nat is! Wat verwacht je voor dit geld dat alles nieuw is😠 mooie bike hoor👍
 
Stomme opmerking maybe.. maar voor iemand. die zn kettingset veel cleaned en smeert...ziet ie er slecht onderhouden uit. Veel oud vet bij je kettingwiel en de rollen glimmen je tegemoet. Juist die moeten gesmeerd zijn..en dus een zwarte "look" hebben.
Ik ben zo iemand die dan denkt..hmm..hoe zal je dan zn klepspeling dan gedaan hebben...

Vragen is altijd welkom. De ketting is vlak voor de foto gevet. En aangezien veel kettingspray eerder transparant of wit is, is de ketting dus niet zwart. Wat betreft de controle op klepspeling: Deze heb ik samen met een motorfietsmonteur gedaan aan de hand van het originele werkplaatshandboek voor de juiste toleranties. Hiervoor gebruik je een set voelermaatjes. Voor een uitgebreide how-to: Google is your friend
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan