VERKOCHT Honda NTV 650 Revere ('90, 3 jaar stilgestaan) €150,- in Rotterdam

menner

Die hard MF'er
12 jan 2008
306
1
Beste MF'ers,

ik verkoop met wat pijn in het hart mijn zeer geliefde Honda NTV, die inmiddels 3 jaar stil heeft gestaan buiten. Dit omdat ik vrijwel geen motor meer heb gereden de afgelopen jaren en deze motor meerdere keren lekke keerringen heeft gehad in de +- 10 jaar dat ik hem heb gehad. Op een gegeven moment was ik er wel klaar mee en sindsdien heeft hij staan verstoffen.

Als ik iemand er nog blij mee kan maken (voor onderdelen of om op te knappen) lijkt me dat leuker dan dat hij uiteindelijk naar de sloop of oud ijzer gaat. KM stand ben ik vergeten een foto van te maken, maar volgens mij rond de 75k (kan er nog een foto van maken indien gewenst).

Let wel:
- heeft dus een lange tijd stilgestaan dus de hele boel is een beetje gaan verteren/roesten enz (schakelpook gaat nu bijv. ook behoorlijk stroef)
- het lukt mij nu niet om hem naar voren of achteren te verplaatsen met de hand, ik denk doordat de remschijf beetje aan remblokken is gaan roesten ofzo(?) Krijg er geen beweging in met de hand. Gewoon even doorduwen.
- is momenteel geschorst, het lijkt me ook niet verstandig ermee te rijden zonder wat onderhoud, dus is alleen realistisch af te halen met een trailer of iets dergelijks

Update 28/9:
- er blijkt redelijk wat oxidatie te zijn in de tank, daardoor is er best wat roest in het bovenste gedeelte van de tank
- we kregen hem niet goed gestart (wel kleine plofjes). De choke kon niet helemaal open en de benzine die ik uit de carbs heb getapt rook een beetje als terpetine.

Prijs is bespreekbaar.

IMG_7633.JPG IMG_7632.JPG IMG_7630.JPG IMG_7631.JPG
 
Laatst bewerkt:
Leuk project fietsje, geen plek hier met al drie motoren. Anders had ik hem overgenomen. Of je moet een van mijn motoren inruilen😉
 
mmmm, leuk projectje.

wel de ruimte, helaas geen tijd dan zou die nog een jaartje (droog) bij me moeten staan.

ga er eens over denken.
 
150 euro wil ik hem wel ophalen. Helaas woon ik in Alkmaar dus niet om de hoek, anders had ik iets meer geboden. Moet er met de bus heen om hem op te halen.
 
- het lukt mij nu niet om hem naar voren of achteren te verplaatsen met de hand, ik denk doordat de remschijf beetje aan remblokken is gaan roesten ofzo(?) Krijg er geen beweging in met de hand.

De remcilinder van je remklauw is waarschijnlijk vastgeroest dan. Remblokken roesten niet.
Ik zie het niet op de foto's dus ik denk van niet: heeft ie een middenbok?
 
De remcilinder van je remklauw is waarschijnlijk vastgeroest dan. Remblokken roesten niet.
Ik zie het niet op de foto's dus ik denk van niet: heeft ie een middenbok?
Hij heeft een middenbok ja.
 
De remcilinder van je remklauw is waarschijnlijk vastgeroest dan. Remblokken roesten niet.
Ik zie het niet op de foto's dus ik denk van niet: heeft ie een middenbok?
Hij beweegt weer, ff goed doorduwen ;)
 
't Is me te ver weg anders zou ik wel geinteresseerd zijn. Heerlijke fietsjes, heb er op gelest.
 
Terug
Bovenaan Onderaan