*VERKOCHT* Honda NX250 '89

Status
Niet open voor verdere reacties.

Silverarrow

MF noob
10 apr 2016
661
51
20160802_112309.jpg

Gekocht met het idee om op te knappen, maar nu te koop wegens niet gebruiken: een Honda NX250 uit '89. Rijdend gekocht, een tijd op gereden en sindsdien verschillende dingen aan gedaan, waaronder:
- Een nieuwe Marving uitlaat gemonteerd
- Gare startmotor vervangen door een goede tweedehands
- Nieuwe Motobatt accu erin gezet
- DNA luchtfilter (vergelijkbaar met K&N)
- Kleppen gesteld
- Handmatige NAKS geplaatst
- Wiellagers vervangen
- Voorrem volledig aangepakt (nieuwe remschijf, remblokken, Probrake staal omvlochten remleiding voor en remklauw en pomp gereviseerd).

Banden en ketting zijn nog goed, km-stand is ergens rond de 60.000 km, de motor is door de vorige eigenaar mat zwart gespoten (niet professioneel). Ruim een jaar geleden rijdend weggezet, maar inmiddels start hij niet meer. Vermoedelijk is de brandstof vergomd.

VERKOCHT
 
Laatst bewerkt:
Uit ervaring kan ik zeggen dat NXjes moeilijke starters zijn na langere stilstand. GOED volgeladen accu, tijdje doorstarten en wat remmenreiniger in het luchtfilter doet meestal wonderen.
Waar bevind de motor zich? (zelf helaas geen ruimte meer)
 
Motor staat in de Achterhoek, heb inmiddels al 2 geïnteresseerden die nu even voorrang hebben. Als dat niks wordt laat ik het hier zsm weten.
 
Waarom zie ik dit zondag jl. niet |(|(|(|(

Nou ja, met zoveel interesse zal het wel niet, maar trek ook een nummertje (en sluit aan in de rij)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan Onderaan