VERKOCHT Kawasaki ER-5 Naked bike. Groot onderhoud gehad!

Status
Niet open voor verdere reacties.

tomsta1488

MF'er
11 nov 2017
36
0
Te koop! Helemaal klaar voor het nieuwe seizoen:

Een in goede staat verkerende Kawasaki ER5 naked bike in de kleur blauw.

De motor heeft afgelopen maand het volgende onderhoud gekregen:

Nieuwe olie + oliefilter
Nieuw luchtfilter
Nieuwe bougies
Remolie ververst en remmerij ontlucht.
Benzinekraantje is gereviseerd
Alle elektrische verbindingen zijn gecheckt en schoongemaakt
Carburateurs professioneel gereviseerd (o.a. nieuwe vlotternaalden), gereinigd, gesynchroniseerd en correct afgesteld.
(Factuur aanwezig van Kawasaki dealer Deventer)

De motor rijdt goed en comfortabel. Vermogen van de 500cc parallelle twin is dacht ik zo'n 25Kw. Geschikt voor A2. Bouwjaar 1997. Kmstand is zo'n 47.000 en kan nog een heel klein beetje oplopen, aangezien ik de motor af en toe berijd om aftakeling te voorkomen. Algemene staat is goed, uiteraard wel gebruikerssporen gezien de leeftijd. De motor is goed onderhouden en heeft geen verborgen gebreken. Helemaal klaar voor nog jaren plezier. Starten en rijden maar! De motor staat schoon en droog in de garage te wachten op de nieuwe eigenaar.

Een ideale, makkelijk te bereiden motor voor veel verschillende soorten rijders.

Vraagprijs is €1750.

Een goed bod is welkom, maar alleen náást de motor. Eindeloos berichtjes sturen heb ik namelijk geen behoefte aan. A.u.b. rechtstreeks contact opnemen.

groeten. Tom

0681935477
























Trefwoorden: Goedkope naked bike, Suzuki, Honda, Yamaha, Kawasaki, ER6N,SMC, TE TC Husqvarna, ktm Enduro, crossmotor, supermoto, A2 motor
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan