Verkocht: Kawasaki Z1 900 Z1B 1975 project

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee hoor, ik ga hem niet in onderdelen verkopen, in principe is hij nu compleet genoeg om een hele fiets van te maken, dat zou zonde zijn.
Het is een origineel in NL geleverde fiets met een XH-xx-xx kenteken, dus geen US import ofzo, het is een Z1B geleverd in september 1975, dus een van de laatste vermoedelijk. Daarna kwam de Z900. Het blok hoort dus blank te zijn. Overigens zit het blok nog volledig in elkaar en is destijds " lopend" er uit gehaald. Er is ook niets stuk of afgebroken ofzo en hij zit ook " los". Ook de originele carburateurs (Z1) zitten er bij.
Ik bedoelde dit,Dan laat ik hem netjes staan en begin er ooit zelf aan zodra mijn andere projecten klaar zijn.;) tenzij je het geld goed kan gebruiken loont het zelf opknappen meer dan het spul zo te verkopen, maar vergis je niet in restauratie kosten,ik heb ooit een Suzuki GT750 die gerestaureerd was gekocht en daar zat een gespecificeerde rekening bij van bijna 5000,-,maar die was dan ook in nieuwstaat dat is alweer jaren geleden,prijzen zijn nu nog hoger.
Alleen al een set imitatie uitlaten voor een Z1 kosten al heel duur,origineel als je die al kan vinden zomaar 2000,- of meer.
.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan