Verkocht: Kawasaki Z650b 1978

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rycoon #218

MF'er
18 apr 2019
74
21
Oosthuizen
Ik heb een gestrand project welke wegens ruimtegebrek te koop komt. Het gaat om een Kawasaki Z650b uit 1978. Ik heb deze motor in c.a. 1997 gekocht en na er een tijdje mee gereden te hebben is het motorblok helemaal gereviseerd en een nieuwe kabelbinder geïnstalleerd door een Bovag bedrijf(rekeningen aanwezig). Na revisatie is er nog c.a. 2000 kilometer mee gereden. Vervolgens is de motor gedemonteerd om het uiterlijk stap voor stap helemaal in originele staat terug te brengen. Hier is het uiteindelijk nooit van gekomen. Nu - door ruimtegebrek - kan de motor verkocht worden. Ik weet dat ik er veel meer voor kan krijgen als ik hem in elkaar zet maar hier heb ik geen tijd voor. .

Nog wat belangrijke info:
- de kleur is rood
- er zit een 4 in 1 uitlaat op (niet origineel dus)
- hij heeft een klein deukje in de tank.
- foto als voorbeeld, is niet de motor zelf.

Wie heeft interesse in deze motor en dit project. Doe een goed bod en hij is van jou
 
Laatst bewerkt:
Gaaf! Maar een foto en een richtprijs lijken me wel in je voordeel te kunnen werken.

Dank voor het aanpassen van je post @Rycoon maar ik weet wel hoe een Z650b er uit ziet. De (inmiddels) toegevoegde stock foto kan iedereen opzoeken.

Begrijp ik nu uit het uitblijven van een prijs dat je echt geen richtprijs wil noemen?

Wat is trouwens een revisatie?

Je zegt: "Ik weet dat ik er veel meer voor kan krijgen als ik hem in elkaar zet maar hier heb ik geen tijd voor." maar een fotootje schieten van hoe het ding er nu bijstaat zal je toch niet zo heul veul tiet kosten? En een prijs heb je ook vast wel in gedachten ... Kom, doe eens een klein beetje moeite ... je mag hier al gratis adverteren, doe er dan ook iets voor terug.
 
Dank voor het aanpassen van je post @Rycoon maar ik weet wel hoe een Z650b er uit ziet. De (inmiddels) toegevoegde stock foto kan iedereen opzoeken.

Begrijp ik nu uit het uitblijven van een prijs dat je echt geen richtprijs wil noemen?

Wat is trouwens een revisatie?

Je zegt: "Ik weet dat ik er veel meer voor kan krijgen als ik hem in elkaar zet maar hier heb ik geen tijd voor." maar een fotootje schieten van hoe het ding er nu bijstaat zal je toch niet zo heul veul tiet kosten? En een prijs heb je ook vast wel in gedachten ... Kom, doe eens een klein beetje moeite ... je mag hier al gratis adverteren, doe er dan ook iets voor terug.
Beste Slonzebons,

De motor staat momenteel opgeslagen bij mijn werkgever. Komende week kan ik de motor uitstallen en foto’s maken. Die zal ik dan delen. Wat betreft een prijs denk ik aan 750 euro.

Groeten Rijk
 
Dank voor het aanpassen van je post @Rycoon maar ik weet wel hoe een Z650b er uit ziet. De (inmiddels) toegevoegde stock foto kan iedereen opzoeken.

Begrijp ik nu uit het uitblijven van een prijs dat je echt geen richtprijs wil noemen?

Wat is trouwens een revisatie?

Je zegt: "Ik weet dat ik er veel meer voor kan krijgen als ik hem in elkaar zet maar hier heb ik geen tijd voor." maar een fotootje schieten van hoe het ding er nu bijstaat zal je toch niet zo heul veul tiet kosten? En een prijs heb je ook vast wel in gedachten ... Kom, doe eens een klein beetje moeite ... je mag hier al gratis adverteren, doe er dan ook iets voor terug.


Bij jouw reacties krijg ik altijd wat vervelende gevoelens. Betweterig..zeurderig..iets in die richting.
Vraag mij niet waarom...het gebeurt gewoon. Kan aan mij liggen...maar ook aan jou. Denk combi van beide
 
Beste Slonzebons,

De motor staat momenteel opgeslagen bij mijn werkgever. Komende week kan ik de motor uitstallen en foto’s maken. Die zal ik dan delen. Wat betreft een prijs denk ik aan 750 euro.

Groeten Rijk
Toppie, lijkt me, vooruitlopend op de zaken, niet onredelijk, dank alvast! :t


Bij jouw reacties krijg ik altijd wat vervelende gevoelens. Betweterig..zeurderig..iets in die richting.
Vraag mij niet waarom...het gebeurt gewoon. Kan aan mij liggen...maar ook aan jou. Denk combi van beide
Edit: ik had het verkeerd gelezen, inmiddels begrijp ik dat je mij gewoon een lul vindt. _O-
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan