Verkocht. Motorpak REV'IT! JUPITER 2 (jas) + VAPOR 2 (broek)

Status
Niet open voor verdere reacties.

OscarvdW

MF'er
29 mei 2017
82
1
Leiden
Bij deze bied ik mijn volledige REV'IT! textiel motorpak aan, deze bestaat uit een combinatie van de JUPITER 2 jas en de VAPOR 2 broek.
Zowel de jas als de broek zijn aan het begin van dit motorseizoen aangeschaft. Nooit mee in de regen gereden en altijd gedragen met onderkleding, het pak is dus als nieuw!

De reden van verkoop is dat ik over ben gestapt op een leren pak.

Verkocht!!!!

IMG_1052.jpg

IMG_1056.jpg

IMG_1054.jpg

IMG_1075.jpg

4R0A054722.jpg

4R0A0401.jpg

Jas REV'IT! JUPITER 2 MEDIUM (nieuwprijs: €199,99 excl. protectoren):

Sportieve maar super functionele jas. De jas is uitgevoerd met een membraan waardoor deze waterdicht is én een thermovoering die uitneembaar is bij warm weer. Op de armen zitten ventilatieritsen. De jas is zowel bij de biceps als bij de taille te verstellen. Aan de achterkant zit een aansluitrits waarmee de jas met de broek verbonden kan worden.

Ik heb zowel de schouder als de elleboogprotectoren van deze jas volledig vervangen door CE Level 2 gekeurde protectoren (t.w.v. €50,-), hierdoor is de jas nóg veiliger en deze protectoren zorgen ook voor meer comfort aangezien ze beter ventileren. Ook is er een CE Level 2 gekeurde backprotector (t.w.v. €40,-) in gestoken. De jas is dus compleet voorzien van de beste protectie die op dit moment bestaat voor motorkleding!


Broek REV'IT! VAPOR 2 MEDIUM VERLENGD (nieuwprijs: €279,99):

Het mooie aan deze broek is dat die een sportieve fit heeft, waardoor die vanaf de knieën naar beneden toe taps afloopt. De broek is uitgevoerd met een membraan waardoor deze waterdicht is én een thermovoering die uitneembaar is bij warm weer. Op de benen zitten grote ventilatieritsen. De broek is zowel bij de taille als aan de onderkant bij de enkels te verstellen. Aan de achterkant zit een aansluitrits waarmee de broek met de jas verbonden kan worden. De broek is standaard uitgevoerd met CE Level 2 gekeurde knieprotectoren en Level 1 heupprotectoren.


Ik ben zelf 1.85M en weeg zo'n 75KG.

De broek of jas kunnen ook los verkocht worden, bij interesse graag even een berichtje sturen.

Het pak kan opgehaald worden in Leiden of verzonden worden met PostNL (verzendkosten zijn voor de koper).

Met vriendelijke groet,

Oscar
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan