[VERKOCHT] Projectfiets: CBR929RR fireblade half gemonteerd (TEAB)

Status
Niet open voor verdere reacties.

goatcode

MF'er
8 feb 2018
42
6
Rotterdam
Ik heb hier een fireblade uit 2001 staan die half uit elkaar ligt. De kop moest vervangen worden (ivm een blowout) en daar ben ik ooit dapper aan begonnen. echter ging ik toen verhuizen, kocht een andere motor voor de dagelijkse ritten, ben ik druk met kind en pup, veel rondom huis bezig etc. en nu anderhalf jaar verder moet ik misschien maar eens tot de conclusie komen dat ik er gewoon niet aan toe ga komen. Al het kuipwerk, koeling, etc ligt nu in dozen naast de motor al anderhalf jaar in de schuur.

Dus hierbij mijn blade te koop tegen elk aannemelijk bod

De nieuwe(2ehands) kop zit er op, maar let op! ketting staat niet op de juiste timing! heb de nokkenassen er tijdens de verhuizing even snel op gegooid ;)
kuipwerk is niet heel mooi meer. een van de onderkuip delen ontbreekt.
Zit een uitlaat bij met een lekker dik geluid maar zonder db killer.

De foto is uit betere tijden (ongeveer 3 jaar oude foto). Het is echt geen pareltje meer en met best een boel werk, dus of voor de handige harrie of voor onderdelen. Hoef er echt geen hoofdprijs voor maar wil hem wel het liefste snel uit de schuur (ruimte maken voor een niet-klus motor ;) )

svp wel graag in 1 koop. Heb eigenlijk geen zin om per onderdeeltje te verkopen ;)
 

Bijlagen

  • 20180216_084721.jpg
    20180216_084721.jpg
    400,8 KB · Weergaven: 19
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan