VERKOCHT // Rev'it Tornado 3 motorjas maar L te koop

23 apr 2009
31
3
Gent (BE)
Facebook
Twitter
Instagram
Half jaar oud. Mag weg wegens aankoop Ducati-jas (ik rijd inderdaad nl. met een Ducati :-) ).

Uitstekende all-roundmotorjas (ook de 'three season hero' genoemd). Perfect voor lente, zomer en herfst (en zelfs zachte winterdagen).

Waterdichte, uitneembare binnenjas. Uiteraard met elleboog- en schouderbeschermers. Mogelijkheid tot rugbeschermer.

Maat: L. (Ik ben zelf 1,80m en weeg een goeie 80kg)

Kleur: donkerblauw met zwart en rode accenten.

Nieuwprijs 319,99 euro. Mag weg voor maar 180 euro.

Lees zeker ook de beschrijving op de RAD-webshop: "Dit is de jas waarmee je in België om vijf uur ’s morgens even comfortabel vertrekt als je twaalf uur later arriveert in de Provence. Zeker omdat dit vintage REV’IT is. Hoogstaande afwerking, kwaliteit, aandacht voor details." De rest zeker eens googlen. :-)
 

Bijlagen

  • IMG_20220207_113543.jpg
    IMG_20220207_113543.jpg
    82,3 KB · Weergaven: 39
Hoe zit de jas bij jou? Ruim of strak? Draag normaal ook L, maar ben wel iets forser gebouwd dan jij vermoed ik :)
 
Dag Edwin. Met binnenjas relatief strak, zonder binnenjas merkelijk ruimer. Hangt ook af van wat je eronder draagt. Ik ben redelijk 'topzwaar', wel. Ik bedoel: mijn gewicht zit vooral rond mijn 'buikje'. :-) Eerlijkheidshalve weeg ik trouwens 85 kg, maar ruim 80 klonk beter. :-D Ik zou zeggen: eens passen, maar geen idee of je van ver moet komen? Of anders eens dezelfde jas passen bij een motorzaak (RAD heeft ze bv)? Enfin, laat maar horen. Bedankt al voor de reactie! Groeten, Serge
 
Ik durf het niet aan denk ik. Ben vrij breed gebouwd bij mijn borst en schouders, dus als hij bij jou al krap zit.. Sorry!
 
Terug
Bovenaan Onderaan