Verkocht - Suzuki Bandit GSF 600 (2003 - 28.300km - zwart)

Rickert_09

Rookie
14 apr 2020
10
0
Op aanraden van wat mensen in m'n omgeving zet ik hem hier te koop. Ik lurk weleens mee, maar heb eigenlijk nooit een account aangemaakt.

Vanwege de aanschaf van een nieuwe motor vorig jaar (Honda CB1000R uit 2009), bied ik mijn eerste motor te koop aan.

Merk: Suzuki
Type: Bandit GSF 600
Bouwjaar: 2003
Kleur: Zwart
Kilometerstand: 28.300 km
In bezit gehad: Sinds 2017
Staat: Gebruikt (logisch), maar in nette staat. Zie hieronder details.
Aanpassingen: LED-knipperlichten rondom, andere spiegels en een 12V-aansluiting. Verder volledig origineel.

Het betreft een van oorsprong Belgische motor, in 2017 geïmporteerd door en aangeschaft bij AB Motoren in Leiden als eerste motor. Met veel plezier op gereden (zo'n 8.000km totaal). Nooit problemen mee gehad, oerdegelijk blok, start altijd, ook in de winter. Heeft bij mij altijd binnen gestaan.

De motor is in goede staat en ziet er voor de leeftijd nog netjes uit. Motor is eenmaal omgegaan in 2018 met helaas wat schade als gevolg (o.a. kapot knipperlicht, geschaafde remhendel, stuurgewicht en voetsteun). Knipperlichten zijn daarna allemaal vervangen door LED bij de garage en ik heb de motor toen ook technisch laten controleren inclusief meteen een beurt. Hij heeft er technisch gelukkig niets aan over gehouden, maar wel zo netjes om te vermelden.

Verder niet mee geklooid, originele uitlaat, zelfs de originele verlengde taartschep zit er nog bij. Twee sleutels aanwezig, helaas geen onderhoudsboekje. Bij aanschaf grote beurt gehad en in 2018 dus een kleine beurt.

De motor is goed rijdend de schuur in gegaan vorig jaar. Hij is technisch in orde, alles werkt voor zo ver ik weet, accu is goed volgens de acculader. Twee nieuwe banden zijn wel aan te raden en een beurtje kan ook geen kwaad waarschijnlijk, laatste was in 2018. Op dit moment is de motor geschorst, als er interesse is haal ik hem uit de schorsing en verzeker ik hem weer.

Motor is zeer geschikt voor de beginnende motorrijder. Oerdegelijke techniek, de viercilinder loopt als een zonnetje, hij is vergevingsgezind als je een keer het randje opzoekt en goedkoop in verzekering. Ik heb er heel veel plezier van gehad, en de kilometerstand is laag genoeg om nog jaren mee te kunnen!

Bij serieuze interesse ben je - op 1,5 meter afstand natuurlijk - van harte welkom om hem te bekijken met een bak koffie erbij.

Vraagprijs: €1600
Locatie: Regio Dordrecht
 

Bijlagen

  • IMG1.jpg
    IMG1.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 35
  • IMG2.jpg
    IMG2.jpg
    1,8 MB · Weergaven: 39
  • IMG3.jpg
    IMG3.jpg
    1,4 MB · Weergaven: 49
  • IMG4.jpg
    IMG4.jpg
    1,3 MB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Schopje, wie o wie?

Je krijgt er ook een praktisch nieuw Haynes werkplaatshandboek bij, ideaal om zelf de kleine klusjes te doen.
 
Thanks. Het is ook echt een fijne beginnersmotor, wat dat aan gaat jammer dat er momenteel niemand af kan rijden.

Maar goed, geen haast met de verkoop.
 
Om hem gemakkelijker te verkopen zou ik de beschadigde onderdelen vervangen door nieuwe of nette gebruikte.
 
Dat is inderdaad een optie, maar ik heb geen zin om nog tijd en geld erin te stoppen. Ik heb me aan de kleine dingetjes eigenlijk nooit meer gestoord ook.

Klein schopje voor de bandiet!
 
Terug
Bovenaan Onderaan