VERKOCHT! - Tanktas en Tailpack Triumph Daytona of Street Triple 2013-2016

Status
Niet open voor verdere reacties.

VUKaDUK

Die hard MF'er
7 jul 2003
919
5
West-Friesland (N-H dus)
Te koop, een zeer mooie set Tanktas en Tailpack van Triumph.
Specifiek voor de Triumph Daytona 675 of Triumph Street Triple, bouwjaren 2013-2016.

Tassen hebben een regenhoes in een apart vak, een aparte rits waarmee het volume nog wat vergroot kan worden (op de foto te zien met de rode delen). Handige zijvakken, twee ritsvakken aan de binnenkant van de deksels en de tanktas heeft nog een voorvak.

Kompleet met de bijbehorende montage straps, en de tailpack met een buddy seat harnas waar de tas aan geritst kan worden.

Vraagprijs voor de set is € 90,-

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG

$_86.JPG
 
Long shot misschien, maar zou dit universeel genoeg zijn om dit passend te krijgen op een Speed triple uit 2009? 😅
 
Hi Barttt. Tanktas wordt aan de voorkant tussen de twee tankbouten gezet (helemaal links op de eerste foto). Ik weet niet hoe dat er bij jou uit ziet. En de tailpack zit met twee ritsen aan een harnasje wat onder het duo zadel gemonteerd wordt. Daar zou je dan ook net iets passends voor moeten vinden, maar lijk me lastiger.

Ondertussen heb ik al wel een kandidaat via Marktplaats. Dus mogelijk ben ik het ook al snel kwijt. Maar dat laat ik nog wel weten als het concreter is.
 
Hi Barttt. Tanktas wordt aan de voorkant tussen de twee tankbouten gezet (helemaal links op de eerste foto). Ik weet niet hoe dat er bij jou uit ziet. En de tailpack zit met twee ritsen aan een harnasje wat onder het duo zadel gemonteerd wordt. Daar zou je dan ook net iets passends voor moeten vinden, maar lijk me lastiger.

Ondertussen heb ik al wel een kandidaat via Marktplaats. Dus mogelijk ben ik het ook al snel kwijt. Maar dat laat ik nog wel weten als het concreter is.
Dat is goed, hou het maar niet vast voor me. Ik kijk er vanavond even naar.
 
Misschien dat een maat deze wil hebben voor zijn Daytona 675. Je hoort zo gauw mogelijk van me.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan