[Verkocht] TE KOOP: Honda CBR 1000 incl. geweldige Bos-uitlaat

nikitasvm

MF'er
10 aug 2014
95
7
Beste MF'ers,

Eerlijk toegegeven, ik snuffel vaker rond op MF dan dat ik berichten plaats, maar misschien dat ik toch iemand blij kan maken met mijn oersterke en retebetrouwbare Honda CBR1000F (misschien kennen sommigen van jullie hem uit dit reisverslag). De reden dat ik 'm verkoop, is omdat ik een compleet ander type motor heb gekocht en ik helaas geen plek heb voor twee motoren (anders was de Honda ook zeker nog gebleven).

Korte samenvatting:
- Voorband: +/- 4.000 km geleden vervangen
- Achterband: +/- 8.500 km geleden vervangen
- Bouwjaar: 1996
- Kilometerstand: 89.500 km
- 4-cilinder, 1.000 cc
- 135 PK

Aanwezig
Heerlijk motor in toffe kleurstelling en in technische topconditie. Komt oorspronkelijk bij MC Emmeloord vandaan en is hier ook altijd keurig in onderhoud geweest (laatste beurt is afgelopen zaterdag geweest) en ik niets op heb bespaard. Uiteraard zijn de facturen aanwezig. Verder is-ie door Pajic R&D voorzien van een heerlijke Bos-uitlaat (DB-killer aanwezig), zitten er een 12V- en USB-aansluiting op en is ook de RAM-navigatiemount aanwezig. Tevens heb ik vorig jaar een gloednieuwe Yuasa-accu ingebouwd en heeft-ie 's winters warm en droog aan de druppellader gestaan.

Jarenlang plezier
Natuurlijk, er zitten zichtbare gebruikerssporen op, maar dat is niet gek gezien zijn leeftijd en de plekken waar-ie is geweest ;) Maar hier is de vraagprijs dan ook ook naar. Maar ik durf met de hand op m'n hart te stellen dat het ondanks de krasjes een fantastische-in-technisch-topconditie-verkerende motor is waar je nog vele jaren ongestoord plezier van kunt hebben. Op de snelweg (want ja, hij is erg rap) én op slingerweggetjes (want ja, hij stuurt heerlijk).

Vraagprijs? €1.500,-. Natuurlijk onderhandelbaar, maar wel alleen naast de motor met een kop koffie in de hand.

Heb je vragen? Stuur even een DM. Motor te bezichtigen (en te besturen) in omgeving Zwolle.
 

Bijlagen

  • IMG_1665.jpg
    IMG_1665.jpg
    2 MB · Weergaven: 31
  • IMG_8117.jpg
    IMG_8117.jpg
    1,7 MB · Weergaven: 36
  • IMG_9041.jpg
    IMG_9041.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 31
  • IMG_2716.jpg
    IMG_2716.jpg
    1,6 MB · Weergaven: 38
  • IMG_7723.jpg
    IMG_7723.jpg
    2,3 MB · Weergaven: 33
  • IMG_9041.jpg
    IMG_9041.jpg
    1,1 MB · Weergaven: 28
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan