VERKOCHT Yamaha FJR1300 uit 2006 met 60000KM

Arjen_R

Rookie
1 mei 2020
6
2
Een mooie Yamaha FJR uit 2006, met pijn in het hart, aangeboden, omdat er een leaseauto voor in de plaats is gekomen.
De motor is voorzien van zijkoffers, een topkoffer, handvatverwarming, valbescherming en ABS. De motor is geïmporteerd, verkeerd nog in goede staat. Is voorzien van een nieuwe achterband. De motor is gebruikt voor woon-werkverkeer en is gekocht bij Motoport en daarna onderhouden bij Bas van Rijn. Deze heeft kort geleden nieuwe keerringen voor aangebracht en een nieuwe achterdemper.
Motor staat in Katwijk (ZH)

Het is een erg fijne motor om mee te rijden en erg betrouwbaar in het gebruik.

Vraagprijs is €5250,-


IMG-20200425-WA0004.jpg
IMG-20200425-WA0005.jpg
IMG-20200425-WA0003.jpg
IMG-20200425-WA0001.jpg
IMG-20200425-WA0006.jpg
IMG-20200425-WA0000.jpg
IMG-20200425-WA0002.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ziet er netjes uit voor zover van een foto te beoordelen is, respectabele kmstand ook. Het is alleen nog wel het <2005 model
Eerste registratie van de motor is in 2006, dus vandaar dat ik dat jaartal noem. Ik wist ook niet dat het model van voor 2006 is.
 
Ik hoor graag jullie mening over deze motor.
OK.

Het is inderdaad een exemplaar uit de periode 2003-2005, model RP08 of RP11. Welke van de twee kun je op het kentekenbewijs nakijken. Voor geïnteresseerden misschien wel aardig om dat even te doen, i.v.m. de modelaanpassingen door de jaren heen, alhoewel het grootste verschil tussen die twee modelreeksen was of het ABS optioneel of standaard aanwezig was.

Verder: fijne motoren, die FJR-en, ik heb er zes gehad in de periode 2002-2018, stuk voor stuk probleemloos. Kilometerstand van dit exemplaar is relatief laag - mede gelet op de km standen die je bij modellen uit deze periode meestal tegenkomt. De vraagprijs zit aan de bovenkant van de bandbreedte die gebruikelijk is voor de modellen van vóór 2006, maar lijkt me - afgaande op de foto's en aannemende dat-ie qua onderhoud helemaal "bij" is - gerechtvaardigd.

Mooie fiets, succes met de verkoop.
 
OK.

Het is inderdaad een exemplaar uit de periode 2003-2005, model RP08 of RP11. Welke van de twee kun je op het kentekenbewijs nakijken. Voor geïnteresseerden misschien wel aardig om dat even te doen, i.v.m. de modelaanpassingen door de jaren heen, alhoewel het grootste verschil tussen die twee modelreeksen was of het ABS optioneel of standaard aanwezig was.

Verder: fijne motoren, die FJR-en, ik heb er zes gehad in de periode 2002-2018, stuk voor stuk probleemloos. Kilometerstand van dit exemplaar is relatief laag - mede gelet op de km standen die je bij modellen uit deze periode meestal tegenkomt. De vraagprijs zit aan de bovenkant van de bandbreedte die gebruikelijk is voor de modellen van vóór 2006, maar lijkt me - afgaande op de foto's en aannemende dat-ie qua onderhoud helemaal "bij" is - gerechtvaardigd.

Mooie fiets, succes met de verkoop.
Thanks, ik hoop dat er een geïnteresseerde voorbij komt voor de fiets.
Het zijn inderdaad erg fijne motoren. Ook deze motor is echt probleemloos.
 
Terug
Bovenaan Onderaan