verkoop CB550K

Status
Niet open voor verdere reacties.
Je moet alleen het blok er ondrr weg halen en de versn. bak maken, wat meestal neerkomt op kompleet ander blok, en afstellen, zie de uitlaatbochten
 
Je moet alleen het blok er ondrr weg halen en de versn. bak maken, wat meestal neerkomt op kompleet ander blok, en afstellen, zie de uitlaatbochten
Kompleet ander blok :?
Ik heb vroeger (toen ik nog jong was) ook een cb500f gehad. Deze was op een gegeven moment ook z'n 3 kwijt. Bleek een kromme schakelvork de boosdoener te zijn. Deze vervangen en :] maar weer.

Hij ziet er erg goed uit trouwens. Jammer van de derde versnelling. Is toch wel aardig wat sleutelwerk.
 
TJONGE

Ik dacht dat er meer belangstelling
voor die oude dingen was.

Of ligt het aan de prijs :?


KOM OP het is een vraagprijs
 
Geduld is een schone zaak. Mooie motor, maar vergeet niet dat marktplaats er ook vol mee staat... Ik schat je kansen beter in als je het blokkie repareert. Want persoonlijk vind ik het wel vreemd (en potentiele kopers denk ik ook) dat als de hele motor net is opgeknapt, het blokkie (3e versnelling) niet meteen is meegenomen, net zoals de voorband. Als dat allemaal wel goed is, verkoop je 'm zo denk ik. Succes met de verkoop! ;)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan