verkoop forum

christian2903

Rookie
5 jun 2013
21
0
Tilburg
Ik hoop dat ik het hier goed post maar,

Ik ben me aan het oriënterern in alle keuzes motoren en houd ook hier het verkoop gedeelte in de gaten.
Heb me door een echte motorrijder (meer dan 30 jaar) toch laten vertellen dat er voor het geld van de k-pipe betere/leukere motoren te krijgen zijn met meer potentie in het blok, dus zoek ik toch even verder.

Nu is het alleen vrij lastig zoeken omdat het zo'n massa is.
Is het daarom niet makkelijker om in het verkoop forum 3 subfora te maken?
11kw
25/35kw
vol vermogen

Dit zoekt eenvoudiger en het verkopen gaat naar mijn idee zelfs sneller omdat iemand die op zoek is naar een 11kw dan ook makkelijker de motor tegen komt die hij zoekt terwijl hij/zij er anders makkelijk voorbij scrollt omdat hij hem over het hoofd ziet of de verkoper simpelweg is vergeten om 11KW/125cc in de titel te vermelden.

Een beetje web beheerder heeft het ook in no time toegevoegd en zal alleen met de oude topics even over moeten lopen in de nieuwe subfora.

Het is maar een idee
 
Laatst bewerkt:
"Even" nalopen _O-

Maar idd je hebt helemaal gelijk, daarom heeft de crew een aantal jaar geleden het project motorshopper in het leven geroepen. Daar kan je filteren (ook op 25 kw) en zoek naar je lust! :)

Het huidige verkoop subfora is een "nostalgische" presentatie van motorshopper omdat veel mensen dat ook wel fijn vonden :)

ff kijken dus op Motorshopper: kopen en verkopen van motoren, motorkleding, accessoires en meer!
:^ :)

Dank voor de uitleg, had het niet beter kunnen zeggen ;)

Overigens is de weergave op MF meer dan een nostalgische weergave en gaan we dit ook nog verder uitbreiden. We gaan op korte termijn nog een paar aanpassingen doorvoeren waardoor het nog veel meer lijkt op hoe het "vroegah" was, maar dan mét de extra voordelen (zoals filteren) die het nieuwe subforum biedt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan