Verkoop span

Status
Niet open voor verdere reacties.

d'Ouwe

Die hard MF'er
19 jun 2007
976
93
Zaltbommel
Vorig jaar besloot ik om na heel lange tijd weer zijspan te gaan rijden.
Een advertentie met een GL1100 en bijpassende bak deed mij besluiten om deze verloren tijd niet langer te laten duren.
Span gekocht dus.
Zoals vaak gebeurt ga je dan aan de slag om het naar je hand te zetten. Van nieuwe banden tot remrevisies.
Maar dan staat er nog jouw solo K100RS16klepper.
Niet Honda, maar BMW was al tientallen jaren jouw trouwe metgezel.
Dan besluit je om die BMW om te bouwen naar zijspangebruik.
Eind van het liedje is dat je twee zijspannen hebt, waarvan er één al 5 maanden stil staat. Dat is niet goed, waardoor je besluit om de Honda te verkopen.
Dus bij deze.
Maar alvorens ik nadere gegevens in ga voeren wil ik eerst wel weten of ik op deze wijze in dit topic iets te koop aan mag bieden.

Het heeft wel mijn voorkeur.
Adverteren op allerlei sites trekt mij op voorhand niet zo aan.
 
Heel af en toe komt er hier eens een moddertor kijken. Verder laten ze ons redelijk met rust. En er word hier wel vaker het e.e.a. onderling verhandeld. Linkjes naar verkoop site worden dan weer minder gewaardeerd.
 
Laatst bewerkt:
Heel af en toe komt er hier eens een moddertor kijken. Verder laten ze ons redelijk met rust. En er word hier wel vaker het e.e.a. onderling verhandeld. Linkjes naar verkoop site worden dan weer minder gewaardeerd.
Het is streng verboden en wie het doet knopen we op aan de hoogste boom. Als we het zien. Maar we komen hier nooit, want als er ergens een subforum is waar men op een geweldige manier met elkaar omgaat, en waar nooit rottigheid is, is het hier wel.
 
Zijspanrijders zijn van nature heel erg sociaal.
Waarom zou je anders een prima voertuig veranderen in een raar a-symmetrisch ding alleen maar om een extra passagier mee te nemen?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan