Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
En wat voor nut heeft dit behalve het feit dat het er niet uitziet?
Goed voor heuvelopwedstrijden (of hoe die dingen ook heten), al dacht ik dat ze dat altijd met off-the-roads deden.
idd, daar is het voorZegt de term \'dragracen\' je iets
Op woensdag 30 januari 2002 16:23 schreef HELLdesker het volgende:... heuvelopwedstrijden...
Doordat de achterbrug langer is staat er meer gewicht op het voorwiel wat er tot leidt dat je niet zo snel met het voorwiel de lucht in gaat, dus sneller optrekken. Zo zie je maar weer waar dat beetje natuurkunde op de middelbare school goed voor is.
Op woensdag 30 januari 2002 21:55 schreef Joris het volgende:Met iets meer natuurkunde weet je ook dat de afstand (arm) van het zwaartepunt tot de achteras groter is. Moment = kracht x arm. Hierdoor is er een groter aandrijfmoment (koppel) nodig om de fiets op het achterwiel te trekken.
Zo\'n lange achterbrug kan wel nuttig zijn als je van erg hard erg rechtdoor rijden houdt. Persoonlijk houd ik meer van bochten.
Das met je al dan niet omgebouwde crosser tegen een steeds steiler wordende berg op raggen tot je weer naar beneden stuitert. Best grappig. Ook eens iemand gezien met een drie-in-lijn (wielen!)
tja, maar wat voor uitstraling he?ik vindt het gaaf,het heeft zeker!!! uitstraling
tja, maar wat voor uitstraling he?
ze hoeven maar 1x te remmen, en kunnen geen wedstrijd winnen dmv goede remmen.... in tegenstelling tot echte supersports....Is da normaal dat die maar 1 schrijfrem heeft vooraan? Is wel een volle, maar ik vind da raar als ge daarmee zo meedoet aan die wedstrijden...