Verkooptopics sluiten door topicstarter?

SnowFreak

MF veteraan
17 aug 2003
5.814
0
's Hertogenbosch
Ik kijk regelmatig in het 'gezocht en gevonden' topic en kom regelmatig verkoop topics tegen waarvan het product al heel lang geleden is verkocht. Nu snap ik dat je als Mods niet zelf steeds al die topics kan sluiten met een slotje, dat is wel veel saai werk. Is het daarom niet een idee om de topicstarter de mogelijkheid te geven om het topic te sluiten. Ik heb het dan alleen over topics die staan in 'gezocht en gevonden' en niet de andere. In deze topics is er namelijk slecht individueel belang en kunnen dus makkelijk zonder problemen gesloten worden.

Laat maar eens horen of he mogelijk is en of dat binnen jullie ideeen valt

grtz Snow
 
valt toch best wel mee nu?

D'r is zo af en toe wel es een topic dat wat langer blijft staan maar over het algemeen gaan we regelmatig even G&G door om de verkochte items dicht te gooien. Moet het alleen wel in het topic aangegeven worden dat het verkocht is ;)
 
valt toch best wel mee nu?

D'r is zo af en toe wel es een topic dat wat langer blijft staan maar over het algemeen gaan we regelmatig even G&G door om de verkochte items dicht te gooien. Moet het alleen wel in het topic aangegeven worden dat het verkocht is ;)

Ja ik weet ook niet of het zo'n groot probleem is maar het leek me wel makkelijk. Het is ook niet bedoeld als verwijt naar de Mods, niets dan lof over de mods :}
Je weet bijvoorbeeld dat ik zoek op CBR 600 en dan kom je op de tweede pagina toch wel enkele tegen die verkocht zijn.
Is het technisch wel mogelijk of weet je dat niet?
 
Ja ik weet ook niet of het zo'n groot probleem is maar het leek me wel makkelijk. Het is ook niet bedoeld als verwijt naar de Mods, niets dan lof over de mods :}

je moet eens wat anders durven beweren B|



:P

Je weet bijvoorbeeld dat ik zoek op CBR 600 en dan kom je op de tweede pagina toch wel enkele tegen die verkocht zijn.
Is het technisch wel mogelijk of weet je dat niet?

geen idee, ik ben van mening dat alles mogelijk is, including de evolutietheorie, de big bang en dat ik ooit wereldkampioen MotoGP ga worden. Vraag me niet hoe, maar het zal vast wel mogelijk zijn :+


edit: ik heb wel een oplossing voor je probleem: ga op zoek naar een fatsoenlijke motor ipv een CBR600 :+
es kijken hoe lang het duurt voor orph of arcadis reageren })
 
edit: ik heb wel een oplossing voor je probleem: ga op zoek naar een fatsoenlijke motor ipv een CBR600 :+
es kijken hoe lang het duurt voor orph of arcadis reageren })
Niet lang B|

Mijn cbr'tje doet het tenminste nog gewoon en is ook nog nooit stuk geweest. O-)
 
Niet lang B|

Mijn cbr'tje doet het tenminste nog gewoon en is ook nog nooit stuk geweest. O-)


:+


Maar in plaats van dat ie nu even met een technisch antwoord komt gaat ie meteen weer offtopic, zal wel aan die cbr rijders liggen O-)
 
valt toch best wel mee nu?

D'r is zo af en toe wel es een topic dat wat langer blijft staan maar over het algemeen gaan we regelmatig even G&G door om de verkochte items dicht te gooien.

Idd "we"... B|

Voor de nieuwste mod zou het gewoon standaard taak moeten zijn, dat hij/zij eens per week de zoekfunctiegebruikt op het woord verkocht in G&G. Dat werkt prima, heb je al een paar keer mogen ondervinden... ;)

Ik ben het eens met de topicstarter, d'r staan teveel items in die verkocht zijn... :P
Aan de andere kant, elke verkoper zou jullie natuurlijk ook ff kunnen mailen dat zijn topic dicht mag. Da's ook maar een kleine moeite... :X
 
:+


Maar in plaats van dat ie nu even met een technisch antwoord komt gaat ie meteen weer offtopic, zal wel aan die cbr rijders liggen O-)


Mja....technisch IS het mogelijk, maar VEEL werk, of Bananeman heeft al ooit voorbereidingen getroffen...

En JA...ik reageer ook....want een CBR IS een fatsoenlijke motor, hoef tenminste geen blok op voorraad te houden, he Vic ? :P




:+
 
Idd "we"... B|



Ik ben het eens met de topicstarter, d'r staan teveel items in die verkocht zijn... :P
Aan de andere kant, elke verkoper zou jullie natuurlijk ook ff kunnen mailen dat zijn topic dicht mag. Da's ook maar een kleine moeite... :X

:^ Klopt inderdaad dat ook vaak een motor wel verkocht is maar dat het topic nog bestaat. Dat is alleen op te lossen als de verkoper zelf melding maakt van de verkoop. Dus of hij nou die melding maakt of zelf er een slotje op gooit zal wel weinig verschil maken als ik je vermoeden volg.
Als het werkt zou het wel wat werk uit handen nemen van de Mods denk ik..... De vraag is alleen of het werkt.

Er zou een soort Standaard moeten komen hoe iets aangeboden kan worden ;) of draaf ik nu tever door??
 
Terug
Bovenaan Onderaan