verkopen is een kunst

Tuckson

Kawasaki VN900 Custom Special
5 okt 2004
2.227
80
Woudenberg
Hai,

Zag zojuist deze advertentie
foto's bij advertentie op marktplaats

Let vooral op de grond onder de motor.

Zie ik het nou verkeerd of zeggen jullie ook dat dat nou direct een aanrader is?

Het weer ziet er verder droog uit... :?
 
Als ik m'n motor was en een paar meter verplaats zie je ook natte plekjes op verschillende plaatsen? En ik zou hem ook wassen als ik hem wil verkopen en een mooie foto wil schieten. Maarja, kennelijk moet je er zelfs bij nadenken als je iets verkoopt dat je zelfs geen vochtplekken ziet, omdat er dus altijd zeikerds zijn die er meteen iets anders achter zoeken ;)

Motor is van september 2003 met 14.000 op de teller. Wat denk je zelf? Daar is niks mis mee hoor. 't is geen racer.
 
Als ik m'n motor was en een paar meter verplaats zie je ook natte plekjes op verschillende plaatsen? En ik zou hem ook wassen als ik hem wil verkopen en een mooie foto wil schieten. Maarja, kennelijk moet je er zelfs bij nadenken als je iets verkoopt dat je zelfs geen vochtplekken ziet, omdat er dus altijd zeikerds zijn die er meteen iets anders achter zoeken ;)


hmmm... bedankt ;)
 
Als ik m'n motor was en een paar meter verplaats zie je ook natte plekjes op verschillende plaatsen? En ik zou hem ook wassen als ik hem wil verkopen en een mooie foto wil schieten. Maarja, kennelijk moet je er zelfs bij nadenken als je iets verkoopt dat je zelfs geen vochtplekken ziet, omdat er dus altijd zeikerds zijn die er meteen iets anders achter zoeken ;)

Motor is van september 2003 met 14.000 op de teller. Wat denk je zelf? Daar is niks mis mee hoor. 't is geen racer.
precies!
 
Hier, nog zoiets.


advertentie ergens gelezen.
Laatste zin:

"mooie motor altijd binnen gestaan"

Die 16000 km heeft ie knap gedaan zo binnen dan. })




PS, Sorry, ben in een zeikbui. Dat heb je zo wel es.
 
Hier, nog zoiets.


advertentie ergens gelezen.
Laatste zin:

"mooie motor altijd binnen gestaan"

Die 16000 km heeft ie knap gedaan zo binnen dan. })


PS, Sorry, ben in een zeikbui. Dat heb je zo wel es.
hoezo dan binnen gestaan ,en buiten gereden??




|(





:?
 
Terug
Bovenaan Onderaan