Verkorte kentekenplaat en LED knippers laten monteren

Geen Naam

Rookie
8 apr 2020
14
5
Beste MF'ers,

Is er iemand in de buurt van (regio) Utrecht die ervaring heeft met het monteren van een verkorte kentekenplaat houder en LED knipperlichten voor zowel voor als achter? Ik heb wat motordealers gebeld, maar aangezien ik het spul niet bij hen gekocht heb, vragen zij een vrij hoog uurtarief (€100,- per uur).

Ik zoek iemand die dit vaker gedaan heeft, het spul netjes kan monteren (kabels etc. wegwerken) en dit voor mij kan fixen.

Het gaat om een Kawasaki Z800 uit 2014.

Ik ben uiteraard bereid om ervoor te betalen, dus noem je prijs en let me know.

Mvg,
Radjen
 
Laatst bewerkt:
Een verkorte kentekenplaat, of een verkorte kentekenplaathouder? In het eerste geval geef ik je weinig kans, zelf aan je plaat gaan zitten klooien is maar een klein beetje strafbaar.....
 
Beste MF'ers,

Is er iemand in de buurt van (regio) Utrecht die ervaring heeft met het monteren van een verkorte kentekenplaat en LED knipperlichten voor zowel voor als achter? Ik heb wat motordealers gebeld, maar aangezien ik het spul niet bij hen gekocht heb, vragen zij een vrij hoog uurtarief (€100,- per uur).

Ik zoek iemand die dit vaker gedaan heeft, het spul netjes kan monteren (kabels etc. wegwerken) en dit voor mij kan fixen.

Het gaat om een Kawasaki Z800 uit 2014.

Ik ben uiteraard bereid om ervoor te betalen, dus noem je prijs en let me know.

Mvg,
Radjen
Beste Radjen,

Neem even contact met mij op denk dat wij wel wat kunnen betekenen.

Vriendelijke en sportieve groet,
B Duivenvoorden
0646043638
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan