Verkorte rijopleiding

Prikkie

MF veteraan
24 okt 2001
2.637
38
Weet iemand waar je in de regio Apeldoorn/Deventer/Zutphen een versnelde korte rijopleiding kan doen en welke het beste zijn?Iemand ervaring mee? Het is voor mijn vriendin die al proefles heeft gehad op CB 500, ze wil niet het halve jaar lessen maar snel haar rijbewijs halen.Helluuuuuuup :?
 
Geen ervaring mee maar aan ANWB rijopleiding gedacht?

Het Motorrijleskamp
Een 'snelle' rijopleiding die, afhankelijk van de intest-uitslag, zo’n 5, 6 of 7 dagen duurt. Deze opleiding wordt tegen het CBR-praktijkexamen aangepland. De kosten van ANWB-Motorrijopleiding
Afhankelijk van het intestniveau liggen de kosten van de ANWB-Motorrijopleiding tussen de € 889,00 (ƒ 1.959,10) en € 1.445,00 (ƒ 3.184,36). Het CBR-praktijkexamen, met uitzondering van een eventueel herexamen, is daarbij inbegrepen.
Meer weten?
Bel 0900 - 8118 (€ 0,20 per minuut).
 
misschien een beetje te ver weg voor je
maar in Eibergen zit rijschool hartemink daar kun je in 1 1/2 a 2 1/2 dag je rijbewijs halen

heeft een heel stuk van in de Moto73 gestaan een tijd geleden, hij krijgt nu nog steeds mensen uit het hele land die voor 1 1/2 a 2 1/2 dagen komen om het rijbewijs te halen

stukje in Moto73 was trouwens zeer positief

verkorte versie:
een medewerker van Moto73 die nog geen rijbewijs had kreeg de opdracht om zo'n opleiding eens te bekijken/beoordelen heeft toen in 1 1/2 dag zijn rijbewijs gehaald
 
Ik heb mijn rijbewijs in twee dagen bij motorkamp in Alkmaar gehaald. Vond ze zeer goed, komt waarschijnlijk ook omdat ik in 1 keer geslaagd ben. *D
Anders zou ik er misschien wel anders over denken.

Kijk hier eens: http://www.motorkamp.nl
 
Is dat niet erg duur ? of lijkt dat maar ?

Ik vind het duur, ik betaalde 1300 gulden ofzo incl. examen en 15 lessen / 7 dagen. Wel gespreid over 2 maanden. ach ik kon wel wachten... hoef het niet van de ene op de andere dag. Vertrouw dat niet zo.
 
bron: www.hartemink.nl

Motordagopleidingen

Naast de reguliere rijlessen kunt u bij ons ook terecht voor de motordagopleidingen. Deze zogenaamde dagopleidingen duren 8 uren en vinden de dag voor het praktijkexamen plaats. Voor deze opleiding is een intest/ proefrijles vereist. De intest / proefrijles dient ruim van te voren worden afgelegd. Als de intest akkoord is en u in overleg met de rij-instructeur een geschikte rij-opleiding hebt gevonden, zal het praktijkexamen worden aangevraagd.

Motordagopleiding:
- Intest : fl. 67,50
- Dagopleiding : fl. 520,00
- Examen : fl. 404,30
- Totaal : fl. 991,80
 
Ik heb net motorkamp gemailt en nu hartemink..

Ik weet al hoe koppelen werkt en alles en heb al ruime weg ervaring dus hmmz..
 
Terug
Bovenaan Onderaan