Verkrijgbaarheid Euro95 E5

magnamaniac

MF fossiel
Donateur
25 jul 2002
29.203
3.488
land van maas en waal
Dit is NIET het zoveelste topic om te discussiëren over wel niet E5 of E10 of het nut van premium brandstoffen, maar ALLEEN om te verzamelen waar nog "gewoon"Euro 95 E5 te krijgen is. Ze zijn er namelijk (nog) wel.
Discussies in een van de andere topics houden dus svp.
Ik zal proberen ze in de startpost bij te houden en meteen de de aftrap te nemen, hier heb ik vorige week zelf nog E5 getankt:
Argos Schaijk, Provinciale Weg Zuid 1, 5374 SE Schaijk
 
Pfff.
Heb j niks te doen...
Zat pompen verkopen het..al dan niet betere.
Bedankt voor deze goed onderbouwde en betekenisvolle reactie. Ik geloof niet dat het jouw zaken zijn hoe ik m'n vrije tijd wens te besteden.
Ten 2e valt het (in elk geval in mijn regio) nog vies tegen om 95 E5 te vinden. 98 E5 en andere premium benzines zat, maar ik heb geen zin om 15-20 ct per liter meer uit te geven als het niet nodig is. Dat anderen dat geen probleem vinden of om andere redenen geen 95 E5 (willen) tanken moet ieder voor zich weten.
 
Je topic loopt storm iig....

Kerel..je wilt wel hrt beste hebben maar er niet voor betalen. Althams...zo lijkt het. En 20 ct duurder? Toch even beter kijken. Hoogstens 6 ct als je nirt langs de snelweg tankt.
15 liter a 6 ct is 90 cent. Dat x....30 tanken een jaar? Nee..laten we 60 x 15 liter rekenen. Kost je 54 euro op jaar basis..
Laat dat patatje elke week staan of die snicker bij de niet supermarkt..en j bent er.
En je motor gaat er minder snel van stuk ook nog.
 
Ik gebruik de app "Directlease Tankservice" (android). Daar kun je een brandstoftype selecteren en krijg je pinnetjes op de kaart. Groen = goedkoper, rood = duurder. Ideaal en heeft ook E5 in het assortiment.

In mijn ervaring klopt de prijs altijd, al heb ik geen idee hoe ze de prijzen altijd up-to-date hebben.

Edit: ik weet overigens ook niet wat het verdienmodel vd app is. Heeft geen toegang nodig tot wat dan ook (al is locatie wel handig).
 
Laatst bewerkt:
In mijn omgeving (deel van 010) 4 pompen, waar er op zeker al 2x geen E5 meer verkopen.
Alleen de sHell en LukOil verkopen nog SuperPlus.
Waarvan de sHell een stuk duurder is dan Luk.

Mijn blikkie geen probleem, de brommer tegenwoordig de SuperPlus.
Voor die paar centen extra..
Wel al gemerkt is het verbruik, is lager als tanken E10
(hou namelijk bij wat het gemiddelde verbruik na een tankbeurt is namelijk, en keek er zelf van op, om meer KM's te maken. Niet veel, maar toch winst.
van gemiddeld 1:18/19 naar 1:21/22 Of dit aan het weer ligt of niet, rijstijl is het zelfde)
 
Terug
Bovenaan Onderaan