verlagen triumph streettriple 675 bj 2008

desmohead

Die hard MF'er
23 feb 2010
301
8
verwegistan
Hoi motor vrienden,

Ben samen met mijn vriendin bezig een Triumph streettriple 675 uit 2008 te kopen.

De motor wordt voor haar.
Echter heeft zij zaterdag een 2008 street triple gereden en ze kan bij stilstand net met haar tenen bij de grond.

2cm omlaag zou mooi zijn.

Geïnformeerd bij Hyperpro. Was natuurlijk mogelijk maar kosten 425 euro.
Vond ik nog al aan de prijs.

Iemand nog een suggestie?

Hoor het graag.
 
Heb motor (Africa twin) 2,5 cm laten verlagen bij Hyperpro. Heel tevreden van, ik kan beter aan de grond, maar de motor is ook minder gevoelig voor zijwind en gemakkelijker om bochten in te gaan (zwaartepunt is lager). Ik vond het zijn geld waard. Denk eraan dat ook de zijstandaard moet ingekort worden! Dat is wat moeilijker, een garage vinden die dat kan en wil doen (aluminium zijstandaard...dat las je niet zo gemakkelijk). Succes ermee!
 
Hyper pro levert ook langere dogbones om te verlagen>
Hyperpro verlagingskit Triumph
Triumph Speed Triple 1050 2005-2010 Hyperpro verlagingskit. Klik hier. €77.50 ... Triumph Street Triple 675 2007-2012 Hyperpro verlagingskit. Klik hier.

Ik zie zojuist dat dit een aangepaste verenset is, deze monteren kost dus gewoon meer tijd en dus arbeidsloon.

De aangepaste linkplates die je allgevonden had in onderdelen te koop, is een goedkopere oplossing die prima werkt.

Let er inderdaad wel op dat de Jiffy waarschijnlijk ingekort moet worden.
 
Laatst bewerkt:
€425 lijkt mij naar verhouding weinig geld voor hetgeen wat je er voor terug krijgt.

Je koop een motor van 5000 - 6000 euro, maar dan is 425 euro te veel om de vering aan te laten passen?

De vering bepaalt voor een groot deel het rijgedrag van de fiets.....

Lul er bij aanschaf 500 euro vanaf en je speelt quitte.
 
Laatst bewerkt:
Ik zie zojuist dat dit een aangepaste verenset is, deze monteren kost dus gewoon meer tijd en dus arbeidsloon.

De aangepaste linkplates die je allgevonden had in onderdelen te koop, is een goedkopere oplossing die prima werkt.

ik vind die linkplates de véél betere oplossing.
met kortere veren verlies je ook veerweg en dus ook comfort
 
Terug
Bovenaan Onderaan